![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No poliisia tähän nyt ei ainakaa tarvi. Ei ne saa mitää aikaseks. Puolisen vuotta oon jo ootellu et auton polttajat sais tuomiot mut ei oo kuulustelujen jälkee kuulunu yhtää mitää.
|
|
|||
|
|||
![]()
perkeleen ajanvaraus joka paikassa
![]() joka paikassa sama laulu, varataan aika viikon tai kahden, tai jopa 3 päähän... ei saa edes liikkeessä nykysi puhelinta/liittymää yrityksen nimiin, hoidetaan etänä tai kuukauden päästä myyntipisteellä. vakuutusta ei voi laskea heti, vaan sitäkin täytyy työstää ja työstää... sitten ensi viikolla otetaan yhteyttä... ei nyt luulis olevan liika vaikeeta syöttää koneelle samoja tietoja ku paperille ja sanoa summa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Voi saatana, Patrollia ajattelin käyttää äsken leimalla mutta sehän tietysti hyyty 2km ennen konttoria. Tuntuis olevan polttoaineen saannissa jotain judanssia, pitänee huomenna ruveta pajottamaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mutta alkaa kyllä nostaa v-käyrää, kun pitäis yritystä perustaa ja asioita hoitaa, mutta yhden asian hoitamisessa menee aina se viikko. niin ei siinä paljoa hommat edisty, sitten ne tarvii vielä siellä jotain lomaketta ja taas odotellaan, kun edellisessä puljussa kestää... ei mulla muuten mitään, mutta voiko sitä sitten ite yrittäjänä sanoa tilaajille, "ttä laita sähköpostia ja menee ainaski parin kolmen viikon päähän... ollaan lomalla ja ei ole sijaista."
|
|||
|
|||
![]()
Lienee se heinäkuu mikä noissa asioissa maksaa. Mä sain kaiken tarvittavan kyllä tosi näppärästi ja vaivattomasti. Vakuutustarjoukset kyselin puhelimella ja iltaan/ seuraavaan päivään oli kilahtanut s-postiin.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
hyvä ettei ensimmäiset vapaat ajat ole vakuutus puolellakin viikon päässä, osuuspankissa olis tilin avaus mennyt 3,5 viikon päähän, sentäs kiirehtimiskirjeellä oli vaikutusta prh:lla. ei menny ku 3 päivää ja tilanne siellä on nyt 24 työpäivää käsittelyssä. mutta aina ei voi voittaa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Pirun patrolli. En sitten halunnutkaan viedä sitä konttorille. Pääsihän sillä melkein perille, 10km jäi vajaaksi...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |