Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.07.2014, 20:44
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Perusasetus

ratsuni liikku omin voimin ensimmäistä kertaa yli puoleen vuoteena ja heti nousi patti otsaan. käyntiongelmia ilmaantui röpöttää kierroksilla ja puutuu. luulen että tuo mersun siirtopumppu kokeilu on susi. ja taidan vaihtaa patrollin oman siirtopumpun takas ja kokeilla sillä. lähtee kyllä hyvin käyntiin, mutta kaasua kun painaa niin ongelmat alkaa ajoittain vastaa kaasuunin ihan hyvin.

välitykset siirtorattailla tuntu ainakin suht hitailta mutta tosi testi antaa viellä odottaa itseään

Vanha 01.07.2014, 21:16
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 Näytä viesti
taidan vaihtaa patrollin oman siirtopumpun takas ja kokeilla sillä. lähtee kyllä hyvin käyntiin, mutta kaasua kun painaa niin ongelmat alkaa ajoittain vastaa kaasuunin ihan hyvin.
mä kans tappelin tuon pihalla maalaustelineenä pyörivän patrollin kans kun ei siinä se oma siirtopumppu pelannu. vaihdoin muka toisen toimivan mut samaa ongelmaa oli siinäkin,ei ilmaantunut kunnolla.
kävin kuukausi sitten hakee ikh:n myymälästä n 20e maksavan käsipumpun uuden ja vaihdoin sen siihen datsunin käsipumpun tilalle. nyt toimii kunnolla eikä kuulu suhinaa käsipumpulla ilmatessa..
Vastaa lainaten
Vanha 02.07.2014, 19:41
Konkari+

Perusasetus

Kaiken laista roplailtu talvi ja enään ei ees kaikkea muista mitä. noh laatikko oli irti ja jakis välityksessä niin roplailtiin pumppua ja luulin siinä onnistuneenikin, kun paikalla ahto jo makiat 0,8 mutta ei kestä kuormaa ollenkaan.

Missä siis vika paikalla kiertää hyvin ja dumppi suhisee ykkösellä pelaa ihan ok. kakkonen pesään ja puolessa välissä tehoaluetta tapahtuu puutuminen. ja kolmosta on enään turha ees koittaa. tossa linkkinä viellä jonkulainen huono videonpätkä kiihyts yrityksetä voisko mulla olla vaan ennakko niin paljon pielessä.

http://youtu.be/YFtz4BrXQPU
Vanha 02.07.2014, 19:49
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Perusasetus

Loppuu polttoaine. Siirtopumppu sökö tai suodatin tukossa, miksei imuletkussa jotain häikkää??
Vastaa lainaten
Vanha 02.07.2014, 19:54
Konkari+

Perusasetus

pitääpä huomenna paiskata viellä 3 kokelas tonne tai hakea sellanen siirtopumppu missä varmasti riittää tuotto. polttoaine linjat on uudet mut samallahan ne puhaltaa ja tarkistaa.
Vanha 02.07.2014, 20:51
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Wink

Alkuperäinen siirtopumppu riittää aika hyvin jos on kunnossa.uuden sai aika halvalla kun vaan muistais sen varaosanumeron millä tilata.
Vastaa lainaten
Vanha 05.07.2014, 19:30
Konkari+

Perusasetus

no löytyhän sieltä vikakin. toi siirtopumppu jumppa alko käymään turhan tutuksi joten uskoin lopulta ettei siinä mitään vikaa ole. alkuperäsen kun käytin pariin kertaan pos. putsasin tarkistin pennit ja jouset. ja testasin. ja vaihoin viellä toisen sinne ja sama homma.

niinpä vaihoin potlttoaine suodattimen taas siihen. ja onneksi kanisterissa ei ollu yhtään dieseliä niin rupesin letkusta valuttaan suodatinta täyteen vaan eihän seltä tullu kun pikku lirulla.

talvella vaihoin kyllä polttoaine linjat, mutta jätin ennen siirtopumppua vanhan takaiskuventtiilin paikalle ihan kun varan vuoksi vaan eipä ois kannattanu. oli tukkeutunut tai muuten menny särki eikä päästänä kunnolla löpöä läpi joten ei muuta kun sivareilla letku poikka venttiilin takaa ja taas rokkaa. eipä käyny mielessäkään tuo tulo linja kun oli uus viimestä 10cm pätkää lukuunottamatta.

hukkaportin huijausta viellä ja pumpun hienosäätöä niin hyvä tulee

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 14.03.2011 18:36
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
Myydään gr patrol savikontero O/M/V Ajoneuvot 5 11.07.2009 10:35
patrol Tekniikka & Jutustelu 6 28.01.2006 11:31
Patrol Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2003 11:14

Sivu luotu: 00:48 (GMT +2).