![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
foscam.fi sielt' oon hankkinut omat kamerat. Liiketunnistin on ja tallentaa tai lähettää meiliin kuvat/videon. Ei haittaa vaikka rosmot ois särkeneet systeemin, kuvat on tallessa bittiavaruudessa. Toimineet hyvin talvellakin, softa ymmärtää 9 kameraa ja on ilmainen. Kännykästä pääsee katselemaan live-kuvaa jos haluaa.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bj40 päivitys vm80 | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.02.2011 13:38 |
| Myydään Vista basic päivitys | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2009 13:58 |
| OHI: Viikonloppuna päivitys | Lars | Uutiset | 0 | 20.02.2009 16:40 |
| Kuskinpenkin päivitys suikkaan | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.11.2008 14:56 |
| Suzukin päivitys alkaa | offipete | Maasturiprojektit | 8 | 14.06.2007 22:50 |