![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvää keskustelua saatu taas aiheesta ja sen vierestä ![]() Mites nelivetoiset henkilöautot? Onhan nelivetoa saatavilla moneen merkkiin: Subaru, Audi, jne...? Jotenkin vaan tuollainen "fiksu" maastoauto houkuttelee enemmän, kuin perus henkilöauto.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos pitää vetää traileria missä on auto niin sillä vetopainolla alkaa olla oikeesti vähän merkitystä. Esim. Vitarassa se vetopaino taitaa olla joku 1850kg? No jos traileri painaa sen n.700kg niin mikä auto nykyään painaa 1150kg? Ei varmaan edes Smart. Tosin kuka tulee kyseleen niitä vetopainoja? Ei kukaan.
Mut melkein itse lähtisin siitä että vetopainoa pitäisi olla joku 2500kg, jolloin siitä vähennetään se trailerin n.700kg niin 1800kg painolla saa viedä jo aika montaa erilaista kikotinta. Järkevä käyttöauto ei ole peli minkä mittarissa on +500tkm. Eli sieltä lähtee kaikki toitsut mäkeen. Enkä ottaisi järkeväksi käyttöpeliksi menopeliä missä on +300tkm. Eli sillä taidetaan heittää pihalle suurinosa Pajeroista ja Patrolleista. Eikä sillä taida saada myöskään diesel jeeppiä? Unohtaisin myös suoraan kaikki 80- ja 90-luvun mädät paskat. Sen jälkeen toteaakin ettei tässä ole yhtään vaihtoehtoa ![]() ![]() Tiedä yhtään mitä nuo diesel jeepit kuluttaa oikeasti, mutta ainakin virallisten speksien perusteella ne tuntuu imevän reilusti dieseliä, minkä takia itse en katsellut Jeeppejä kun tuota omaa peliä ostin. Esim. Cherokee pienempänä autona kuluttaa virallisen tiedon mukaan enemmän kuin Terracan. Eikä siinä ole edes tehoa. Silloin muinoin kun Cherokeen omisti niin se amerikkalainen laatu ei oikein kyllä vakuuttanut. Eikä se ole kyllä vakuuttanut senkään jälkeen mitä noita amerikan ihmeitä on ollut itsellä. Sama kulutus ongelma oli itseasiassa Terranossa. Frontera ei virallisen tiedon mukaan paljoa pitäisi imeä ja eräs tuttu sellaista kovasti kehui. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Tässä muutama vaihtoehto helpottamaan autokuumettaLainaus:
![]() Harvalla tavan henkilömallilla vetomassa yltää edes 2000kg:n ![]() ![]() http://www.nettiauto.com/opel/frontera/6518772 http://www.nettiauto.com/opel/frontera/5776692 http://www.nettiauto.com/nissan/pathfinder/6481863 http://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/6260259 http://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/6512567 http://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/6470410 http://www.nettiauto.com/ford/explorer/6489849 http://www.nettiauto.com/opel/frontera/6474159 http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6359816 http://www.nettiauto.com/chevrolet/blazer/6519983 http://www.nettiauto.com/haku?id_veh...d_four_wheel=3 Viimeksi muokannut Byrocrat : 30.06.2014 12:06 |
#4
|
|||
|
|||
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Audi A6 allroad -01 - 05 niin vetopaino 2100 kg, manuaalia on saanut vieläpä alennusvaihteella. Hinta kyllä karkaa ja remppaaminen tulee kyllä tutuksi.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ja kalliiksi, noihin audin raatoihin ei oo ihan ilmasia noi osat... Itelle piisas pari kyseisen merkin edustajaa...
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ei ne osat niin hintavia ole mutta se että jossakin ohjaustehostimen letkun vaihdossa pitää kone ottaa pois niin hiukan kyrsii
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
kyllä omasta mielestä esim 20cm pätkät taka ylätukivarret 300€ on kallis... Ilmastoinnin läppien servot oli jotain päältä 250€...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä auto? | kharju | Chit-Chat | 8 | 23.10.2005 11:47 |
Mikä auto?? | Tomppa82 | Chit-Chat | 11 | 22.09.2005 21:17 |
mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
järkevä perhe/offiauto??? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 14.02.2004 18:22 |
mikä auto | himself | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.04.2003 14:04 |