![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos pajalta löytyy prässi, niin yksittäinen 6mm tai 8mm avennintyökalu ei välttämäti ole kauhean iso investointi, sopivia tuurnia sitte sorvilla ja hetken kuluttua niitäkin löytyy sitte jo niin ettei tarvii uusia ihan heti olla tekemässä. Meneehän se toki säästöpalasta hiomalla ja prässillä painellenkin, mutta saa olla oikeesti isohätä että heittoprässillä kiilauraa alan höylään toistakertaa ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Löytyy 125t prässi, se on tosin vähän hias ja kömpelö tuohon hommaan(lyhyt isku). Avenninsarja toraforssilla n.450. Jääny hankkimatta ku tuola koululla on saanu teetettyä halavalla ne vähät urat mitä on tarvinu. Pitäs jostaki kysellä 8mm avenninta yksistään.
Paljonkohan muute tuommonen normi auton sähköflekti ottaa virtaa? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Motonetin hyllystä löytynyt iso 12V malli taisi ottaa pihtimittarin mukaan ~30A.
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Aika vaan kuluu ja käynnit mulla tässä ketjussa harvenee.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tämä etenee tasaisen hitaasti.
Pumppu nokalla. Flekti muutettu kahteen sähköiseen. Säiliö laitettu ja pumpulle/pumpulta letkut. Vielä ohojausventtiileille paikat ja letkut nii pääsee testaamaan. Laittelen kuvia joku päivä. Alakuvuosi menny tämmösen ja monen muun kamppeen rakentelusa. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Uittaa köysiä jään alle. Ajetaan avannosta toiseen kaksi köyttä perässä. Avantojen väli 700-1500 metriä. Nuotanvetoa varten.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siis nääköhän ihan oikeen että tuolla keulalla on tässä Belmannin luolatutka paikallistamiseen....? Ilmeisesti ovat sitten 100% vesitiiviitä niin kun valmistajakin lupaa ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joo luoltatutka se on ja tiivis. En tiiä merkkiä. Magneetilla laitetaan päälle, nii ei vuoja katkasijastakkaa.
Piti vähä jarrutella kärryhommaa kun tuli mahollisuus päästä leikkaamaan osat siihen cnc plasmalla, ens viikolla seleviää. Teliä kuiten vähän värkänny. Keskiholkit tukineen, jarrusyliterit ja vetomoottorien korvakot vielä pitäs noihin tehä. Kuormaajasta irrottolin putkia niin saa sen puhalluttaa ja maalata. |