![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä aika welho oot
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mikä tämä on, valmistaja oy naula ab malli typ vap 3 750w 220v |
|
||||
|
||||
![]()
Ovipumppu?
|
||||
|
||||
![]()
Esilämmitin
|
||||
|
||||
![]()
ööö... minkä? toi laite kyllä näyttää toimivan sähköllä, toisessa päässä on töpseli ja kyljessä teksti 750w 220v mutta ei paljon muuta
oy naula ab on valmistaja ja vap 3 nimenä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Naisen?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mistä tuo on löytynnää? Korkki on päällä onko mitään hanaa tms.missään?
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla pyöri joskus nurkissa vanhanaikainen pyöränkulmien suuntaussarja ja siinä oli samankaltaiset purnukat valopistettä/viivaa tekemässä.
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs on toi kaivurin kauhassa roikkuva härveli?
Koneena on mesen om602, jos nyt ihan oikeassa oon (En pahemmin jaksanut tutkia muuta kuin kannesta löyty 602 alkunen num.sarja) |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tai kuvassa siis näkyy pumppua käyttävä paikallismoottori ja varsinainen on siellä jortaanin päässä kuvan ulkopuolella.
|
|||
|
|||
![]()
^Juu vesi/lietepumppuhan toi on.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs nämä on? Maatalon "jäämistöstä" löytyneet. Vaikuttaa ihan tehdasvalmisteisilta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puimurin leikkuuterien kiinteät vastakappaleet.
|
|||
|
|||
![]()
Joo siis nuo on varsin ohutta peltiä, ja tuo pyöreä osa on ontto. Alunperin näyttää olleen teroitettu tuo terä reunoistaan varsin teräväksi.
Emäntä löysi samasta läjästä heinäseipään tappien kanssa. Olisiko joku irtokärki heinäseipääseen helpottamaan seivästystä?
|
|||
|
|||
![]()
Tai sit ne voi olla vanhan niittokoneen vastaavat. Muistelen et ns. sormimallin niittokoneessa tuollaset ja ne vaihdettavia. Mut en ainakaan pikasen googletuksen kautta löytänyt täysin tuollasta mallia. Muko:ssa hieman saman tyylinen ollut käytössä. Hevosvetosista ei näkynyt infoa kattelun aikana...
|
|
|||
|
|||
![]()
En usko että minkään valtakunnan koneesta olisi, materiaalipaksuus terässä on luokkaa 1mm ja holkin seinämä 0,5mm...
|
||||
|
||||
![]()
no jos ne on robin hoodin nuoliveistämön tuotteita...
|
|
||||
|
||||
![]() 140/160 sarja volvo kojetaulu
Amazonissa erilaiset lämppärin vivut ja nuppikiinnitteinen radionkolo. yleensä aurinko polttanut poikki keskeltä tuon muovin. Jollekkin entisöijälle tarpeen?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Noi seipään kärjet. Ei tarvi erikseen terotelle kun nakkaa vaan ton päälle ja läiskii heinät seipäälle. Ihen kätevät keksinnöt, meillä oli noita useemmatkin käytössä kun oli työporukkaa. Nopeta söi hitaat menolla kun noi jaettiin |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tämmösellä tehdään?
|
|
||||
|
||||
![]()
kontin kiinnitykseen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo kontti vantteja nuo on.
|
||||
|
||||
![]()
Olipas helppo
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas välillä helppo...
merkki, malli, vuosmalli ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ford Torino vm. arvalla 1970.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kaiken maailman kuva-arvoitukset Part 1-..... | Rytari | Chit-Chat | 2476 | 02.11.2013 15:52 |
Kaikenmaailman keksintöjä | pee | Chit-Chat | 7 | 10.02.2007 11:12 |
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
Kaikenmaailman maastoilua espanjaksi (p2p). | A-P | Linkit | 0 | 28.03.2005 09:39 |