![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Viimeksi muokannut Stech : 21.06.2014 12:43 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mistä löysitki nuin kalliit lokarit
Ei tuohon rahaan kyllä kannattanu vanhoja korjata, kohtaha tuolla pääsee kylille kurvaileen. nopeeta toimintaa
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Autosta tuli sit kuitenkin musta vaikka punaista suunnittelin, vielä olisi vesihionta+myllytys tehtävänä autotallimaalauksen jäljiltä. Levikkeet maalasin telalla, että sai rypyläisen pinnan kuten katossa, joka ei näemmä ole missään kuvassa paikallaan. Levikkeet (ja katto) on eri mustalla maalattu, mutta sävyero ei oikein näy kuvista.
Reilu 5cm tuli korotusta ja keulalle 6000lb vinssi. Kilven saa nopsaan rullakidan edestä kun on putkikiinnikkeillä kidan pystyrullissa kiinni. Olisi isot lisävalot vielä ehdolla keulalle, mutta eivät oikein istu puskurin päälle kun tulee joko vinssin tai omien valojen eteen. Myös pohjapanssari on tekeillä (turkkilevystä) vinssipedin pohjasta etupalkin taakse. Tuossa pari paskaa puhelinkuvaa. Keskimmäinen näyttää ihan joltain photoshopatulta (mikä lie kontrastinparannus tms.) ![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
No perskeles !! siitähän tuli komia, vielä riittää helteitä ilman kattoo kurvailuun
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Hieno on!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jos on tarkoitus mennä huonoon maastoon, niin kannattaa tehdä etupanssarista sellainen mikä suojaa alatukivarsien kiinnityspisteet. Etenkin sen taaemman poikkipalkin mihin etuperän yksi tuentakin kiinnittyy. On melko ohutta peltiä ja veemäistä yrittää suoristaa kun on mennyt ruttuun. Vaikuttavat kuitenkin pyöränkulmiin, joten ihan hyvä suojata huolella.
Jokatapauksessa hyvän näköinen laitos!
__________________
RASOR |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mittailin tuossa pyöränkulmia. Positiivista camberia 2.25 astetta ja aurausta oli vajaa 9mm korotuksen jäljiltä.
Camberiin ei taida saada muutosta kuin tuomalla iskarin yläpäätä jollain epäkeskopalalla keskemmälle? Edit: Netistä löytyikin jotain vinkkiä, että modaa iskarin alapään ylempää pultinreikää soikeaksi ja hitsaa brikat molemmin puolin. Pitääkin tehdä tuo muutos ennen kuin säätää aurauksen. Viimeksi muokannut Voimarauta : 29.07.2014 13:43 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vitara | jepjep1 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.08.2011 08:20 |
| Ostetaan Vitara | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.12.2010 09:12 |
| Myyty vitara | heku80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.08.2010 05:49 |
| Ostetaan vitara | pete83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 08.09.2009 17:02 |
| M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |