![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
EDIT: netistä seuraavaa G13BA 1298cc 85.558kg. The complete engine as you might expect to be lifting it out (with manifolds, carburetor, air cleaner, alternator, clutch, radiator hoses and oil but no starter motor)
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 21.06.2014 19:46 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
No tollanen painoero suotakoon,Oisin kuvitellut suskan moottorin olevan jotain 60-80kg kerta niitä kanniskelee ihan kainalossa
![]() Mutta kiitti infosta ![]() Joo toi öljypohja/jalka vaatii muokkausta,Patti näyttää olevan koneen etupuolella.Paitsi omegassa se ois vissiin takapuolella.. -No tätä pitää sit pohtia ja katella mikä sen hetkinen tarjonta ks. autojen kohdalla on. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kerrattain punnittiin g13b tai a, ilman starttia ja kaasutinta 65kg. Vauhtipyörän mukanaolosta ei muistikuvia.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen koevedos,Ihan hyvältä vaikutti.
Jotenkin noin annan laikan laulaa,Jäähän siihen suzukin maski+konepelti+tuulilasi+pätkä runkoa ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nää on just niin hyviä projekteja seurata
![]() ![]() Tämä topikki on seurannassa, joten tiheitä päivityksiä odotellaan ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#6
|
||||
|
||||
![]()
85kg, ja itse punnitsin kaikki apulaitteet kiinni sisältäen pakosarjan
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nimenomaan opelin ohc kone etuvetomallista sopii öljypohjansa puolesta "suoraan" paikoilleen, paitsi jos alkaa jotain high steering varsia työntämään ohjaukseen, niin sitte on öljypohja lähellä. Tosin korkean ohjauksen varsilla kyllä joutuu sisään joustoa rajoittamaan, jos ei runkoa muuta.
(Etuvetokoneen öljypohjan pahka on koneen takapäässä ja takavedoissa (omega) pahka on edessä.) Itellä on tuollanen opelin ohc jo toisen suzukin nokalla. Jos kerran alat varsia tekemään itse, niin kannattas miettiä muitakin vaihtoehtoja akselien tuentaan, kuin "jakari" tyyppiä. Eteen kolmilinkkiä ja taakke vaikka rangen hiluja hyödyntäen. Tämähän on tietysti vaan oma mielipide ja jotkut on samaa mieltä ja toiset eivät. ![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]() Sulla on tallit sellaset ettei ainakaan ilmakuvista voi lupatarkastaja havaita ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Akseleista karsittu kaikki turha eli kaikki..
-Jos niitä huomenna kattois vähän paikkaansa ja miettis ajokorkeutta? Rengas vois olla joku 940-980mm eli oisko se sit 37-38,5"ja jakolaatikon kohdalta korkeutta 500-550mm! |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tätäkin tuli vähän kateltua ja miettittyä..
Vedin akselit lopulliseen paikkaansa(runkon ja akseleitten väliin putket heppiin),Tohon onkin helppo alkaa suunnittelemaan kiinnikkeitä ja jousitusta ![]() noi lehtijousen kiinniikkeet saa lähteä kuusankoskelle Takaakseli sai pienen vahvistuksen ja jarruputket saa uitettua tuolta sisältä näppärästi. Vloppuna jos jaksais,Niin muokkais tota runkoa,sillaattiis että sais jouset mahdollisimman lähelle renkaita. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MÖRÖN AUTO,(samurain hierontaa). | Pajares | Maasturiprojektit | 925 | 09.02.2022 11:32 |
Painepesuri, mutta mikä?? | Jare | Chit-Chat | 78 | 13.04.2015 15:09 |
Karua mutta totta | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 14 | 25.10.2009 12:23 |
Pajeroon 33" mutta.... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.10.2006 10:03 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |