![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Karjalaa lipikoitu taas koko ilta, kohta vois painua talliin tekemään jotain järkevää.
|
|
|
|||
|
|||
|
kesälenssuun koitan helpotusta rommitotilla tai parilla...
|
|
|
||||
|
||||
|
Silimäleikkauksen jälkeisistä kemikaaleista paripäivää selvityäni voisi varovasti maistaa pari saunakaljaa(karhua) vaikka saunaan en saakkaan mennä,
![]() Oli sen verran napakat napit tytöillä sairaalasta antaa mukaan että ei olisi muuta pariinpäivään tarvinnutkaan / halunnukkaan.
|
||||
|
||||
|
Stiga vittuilee niin paljon, että ystäväni sir Karhu saa kertoa miten se korjataan.
|
||||
|
||||
|
Nyt jäi vähän kumaran kehittely vaiheeseen, kun talosta loppuu juomat..
Tää ei tule toistumaan.
|
||||
|
||||
|
Saunaa ja Karhuloi... Oikeastaa ei oikein ees maistus, mut ollaan vaik tyhjä tölkki kouras ihan vaan periaatteesta.
|
||||
|
||||
|
sandelsia sen kunniaksi et viikon duunit tehty
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
||||
|
||||
|
jos sitä ihan vaan pari pirkkaa saunomisen yhteydessä, ku huomenna on viel työpäivä edessä....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
|
|||
|
|||
|
Saunottu jo. Laitilan keltainen kukko saattaa kohta vaihtua viskin puolelle. Huomenna sitten Bj:n kadonneiden jarrujen etsintää.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ristus paljon kaljaa, palju ja futista. Vittu moon pöhnäs.
|
|||
|
|||
|
Pakko olla jos potkupalloa seuraa...
|
||||
|
||||
|
Grrrräyh!!!! Öriöriöri... jaa mää vai.. eiku baarii..
|
|||
|
|||
|
Perkele, kohta mä laitan ton saunan palaa, vaikka saunaolutta jo muutama nautittukkin
|
||||
|
||||
|
Saunoin ja Karhua lipittelin... Saunomisen lopetin, ku rupesi käymään päähän... Kait se oli se...
|
||||
|
||||
|
Taitaapa olla yli kuukausi, kun viimeksi tuli maisteltua...
Tänään asiaan korjaus, koska tuo parempi osapuoli halusi muutaman siiden, niin itse ostin 24x Keravalla purkitettua... Siihen jotenkin osuvasti sopi tämä, Yhtenä perjantaina, kun oli ollut tilipäivä ja tulin kotiin autonrenkaiden kera rupesi muija valittaan:- Mitäs sä olet ostanut autonrenkaat, kun sulla ei oo ees autoo ? No mä tuumasin siihen et: - Ostit sinäkin viime tilistä rintaliivit !
|
||||
|
||||
|
Ja tänään vielä laatikollinen Pirkkaa...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Koht oon kyl vittuillessain kyl juont ne lonkut, hakekoo itte juomansa perseilynsä sivussa..
|
||||
|
||||
|
Juhannusaatonaaton ja kämpän siivouksen kunniaksi yksi jos toinenkin Nalle Olut.... Ja nyt mörkömusiikki soimaan konneelta ja saunaan, onneks eijjoo seinänaapureita ni saa popitella ihan rauhassa!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tunnetaan kuulemma myös nimellä "Menkkavesi" piireissä joissa "Isot pojat, jotka käyttää henkseleitä..." Kyllähän joku mies P***un nuolee, mutta harva syö Tamppoonin... ![]() No, edesmennyt Spotterinoutajani Remu, josta juttua toisessa topicissa täällä, teki senkin kusetusreissulla...
|
||||
|
||||
|
laatikollinen a.le cog olutta tarttis juoda
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
||||
|
||||
|
ei tarvint venäjälle lähtee ku 1 kpl visaa uupuu ni juua sit loput tuliais baltikat pois nyt
![]() huomen telttailee, paistaa lettui ja juomaa iiiiso mahallinen pirkkaa .. ja mukaan myös puteli jäävuori Votkaa! NAM!!! ![]() toivottavast satas vaik räntää yms..
|
||||
|
||||
|
Huuhalle?
|
||||
|
||||
|
sinnehä se pitäs koittaa mönkiä
jos on liika kansotettu ni johokki muualle..
|
||||
|
||||
|
Ei oo huuhas ketään oikee. Majotuttiin puumalan päähä rantsua. Leiri pystys. Pitää iltasel koittaa onkia huomine ruoka. Olutta on
|
||||
|
||||
|
Yritän torjua nallepatteriston hyökkäystä... ehkä antaudun
![]() Hyvää keskikesän juhlaa kaikille, eihän sada edes räntää....
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LADOGA 31.5-8.6.2014 | HaKu | Tapahtumat | 168 | 10.12.2014 18:44 |
| 2014 | hj 60/61 | Chit-Chat | 17 | 01.01.2014 04:09 |
| Kelekkakausi 2013-2014 | Joske | Chit-Chat | 12 | 31.12.2013 15:06 |
| KULMAKORVEN AJOPÄIVÄT 2014 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 0 | 29.12.2013 20:09 |
| Ladoga 2014 | HaKu | Tapahtumat | 0 | 23.09.2013 15:07 |