![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mites on Racingrabbit niiden vääntösauvojen rihloitus, siis onko kuinka tiheässä ja onko sitä sauvaa mahdollista kääntää niissä "kiinnikkeissään", tarkoitan siis sanoa että takana oleva säätö on jo vedetty lähes tappiin asti niin lähteekö ne suosiolla irti, lämpöä tai kellosepänlekaahan niille ei vissiin parane antaa..saisi sauvan säädön "nollille" vai onko syytä hommata uudet vähemmän väsyneet?
ja toinen kysymys, pyörän pystykallistuma ei vissiin pysy vakiona joustoissa, niin paljonko nostit pikitieajettavuuden pysyessä vielä "siedettävänä"? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousillisen pajeron korotus | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.01.2010 02:31 |
Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |