Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 12.11.2004, 00:19
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Kokonaismassan muutokselle tarvitaan valmistajan (tai sen edustajan) lupa. Akselit ja vetopää tietysti tulee olla mitoitettu sen mukaan. Renkaiden kantavuuteen saa kärrykäytössä +10% lisää, eli ne ovat harvemmin ongelma.

Tietysti jos sitä kovin paljoa muutellaan (runkoa paloitellaan jne.), kärryn voisi tietysti ristiä jo sitten omavalmisteeksi. Silloin vastaat itse rungon kestävyydestä. Tällöin toki pitää ottaa huomioon tiukemmat valomääräykset sekä jarrujen ja vetopään vastaavuustodistus on myös löydyttävä. Oltava lisäksi E-hyväksytyt. Eli tulee siis kyseeseen lähinnä silloin kun akselitkin menevät uusiksi. Kärrystä tulisi siis papereissa uusi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Peräkärryn kierrejouset BJ45 Tekniikka & Jutustelu 7 12.10.2007 12:51
Jos peräkärryn rakentaisi Masu Chit-Chat 6 23.03.2007 22:02
Peräkärryn talvirengastus hector Tekniikka & Jutustelu 17 14.11.2006 23:46
OT:Peräkärryn rengaskoko ? Jyri Tekniikka & Jutustelu 2 09.07.2005 21:44
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 10 29.05.2005 18:42


Sivu luotu: 14:46 (GMT +2).