![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omassa 124 koppaisessa,melkein vastaavan painoisessa ei ollut kuin 1500kg. Ja molemmat takavetoisia,ei nelivetoja. Taitaa e-mersu olla ainoita 2-vetoisia henkilöautoja,jolla voi kärryllä laillisesti kuskata samanlaista varaosiksi. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuon verran saa uudemmilla vetää !!
Volkswagen Transporter - ID 6263532 umpipa pitkä 2,0 TDI 103 DSG BlueMot Musta metalliväri pakettiauto 41 900 € (ALV väh.kelp.) . TiedotMyyjä Vuosimalli 2012 Katsastettu 01-1900 Moottori 2.0 l, Diesel Rek.nro BSC-815 Mittarilukema 27 000 km Vetotapa Etuveto Sijainti Lahti, Päijät-Häme Vaihteisto Automaatti Tekniset tiedot Teho: 103 kW / 140 Hv, CO2-päästöt: 198 g/km, Huippunopeus: 172 km/h, Henkilömäärä: 3, Ovien lkm: 4, Kulutus: Kaupunki: 9.30 l/100km, Maantie: 6.50 l/100km, Yhdistetty: 7.50 l/100km, Omamassa: 1 860 kg, Kokonaismassa: 3 000 kg, Vetomassa (jarrullinen): 2 500 kg |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Järkevin tapa Hiluxin etukardaanin kunnostamiseen? | Morjenz | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.01.2009 09:03 |
Järkevin tapa korottaa patukkaa | knockout | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 28.04.2008 19:36 |
Oikea tapa laskea mäki | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 31.03.2005 16:13 |
Mikä paras tapa hakee korkoo(ei pankista) | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.03.2005 16:45 |
Itsemurhista paras tapa... | MiCA | Health | 0 | 21.10.2002 01:39 |