![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vaiha puolelta toiselle. Jos sama pussi renaa molemmilla puolilla silloin se pussi on risa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka paisuvaisessa onkin reilusti mittaa pieniin vehkeisiin tottuneelle niin tosi Mannille sittenkin liian pienet.
Eli jos vaatii 7 bar jo tyhjänä painetta mikä lienee lähellå maksimia niin pikkuiset ovat. Ainakin meitsin mielestä. Eli joku 4 bar oisi suunnilleen sopiva paine. Meitsillä on Bertassa 20 cm halkaisijan pussukat mitkä pelaa normi ajossa 2 barin paineella mutta ovat aavistuksen jäykät. Nuo olisi siihen varmaan melko sopivat. Tuohon kun säkit pinkeenä lataa kuormaa ja ajaa monttuun niin saattaa Mannilta haljeta kassit... ![]() E. Katoin videon ja onkos tuossa oikeessa ne penisrenkaat oikein paikoillaan? Ja toinen juttu notta tuo rako missä nuo säkit on,on liian iso. Eli normi ajossa pitää nuo palkeet nojata toisiinsa. Jos ne renkulat on okei niin sitten tuossa on paisuvaiskudoksen repeämä keskimmäisessä pallissa...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 13.06.2014 20:20 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy tässä viikonlopun aikana koittaa saada vaihdettua nuo puolelta toiselle, niin sittenhän varmistuu, onko viallinen, vaikka siihen olen kyllä jo kallistunut...
Lainaus:
Ei noissa ole irtonaisia renkaita ainakaan. Vaan sellaiset kumissa olevat paksunnokset näyttäisi olevan ja ei kai niille oikeen mitään voi tehdä. Ehkä tässä parin päivän sisällä tuon suhteen taas viisaampi. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Vasemmistolainen palje!
Tänään vaihdoin palkeet puolelta toiselle ja oli vähän yllätys, että nyt toimii. Päädyin siihen. että tuo toinen on vasemmistolainen palje ja semmoisten tapaan ei sitten ollenkaan suostu oikealla toimimaan..! Pullistelee se aavistuksen tuollakin puolella, mutta eipä kuitenkaan hierrä mihinkään, joten saa nyt olla. Huomenna vielä pitää liitoksia tiivistellä ja kiristää kiinnityspultit, kun tänään ei jaksanut.
Sitten tuli innostus testata, että voisikohan sen katkenneen venttiilin korjata, kun muistin, että pari hopeajuotospuikkoa on... Ensin en tarpeeksi saanut venttiiliin lämpöä tuossa asennossa, kun sitä liikaa siirtyi ruuvipenkkiin, mutta kun venttiilin käänsin pystyyn, niin sitten lämpeni hyvin ja tuntui ainakin 7 bar kestävän! Ja siis onnistui laittamaan nyt kumpaankin paine samaan aikaan. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tossa nykyisessä vasemmassa ex oikeassa palkeessa mahtaa olla ton alalappu suhteessa kumiin kiero.. ku näyttäs et se lähtee heti tuossa alaalla vedättämään kieroon... luulis tommosen saavan takuuseen vaihdettua koska viallinenhan tuo on...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pitää tuota vaihtoa kysyä, onnistuuko lähettämättä ensin viallista sinne. Jos ei, niin ajelen ja vaihdan, jos menee rikki, kun nyt ei joutaisi odottelemaan uutta. Vaikka voihan tietty ajaa ilmankin, mutta kun nuo nyt alle saanut...
Eilen kävin koeajolla ja hyvä oli ajaa ja eron huomasi aiempaan. Vielä täytyy näköjään letkujen liitoksia tiivistellä, kun oli vajaan vuorokauden aikana tyhjentynyt palkeet. Eilen sitten testailin, että miten nyt onnistuu tuo kopin pois ottaminen lavalta, kun pitää välillä tavaroitakin kuskata. Eihän se ihan vaan jousia nostamalla ja laskemalla onnistunut. Tai ehkä olisi oikean puolen suhteen onnistunutkin, mutta ei vasemman. Kopin kun koitin suunnilleen suoraan saada tuohon jäämään. Kun sen lisäksi, että oikealla puolella jouset painuu enemmän, niin myös lava kallistuu runkoon nähden sille puolelle, joten suoraan saadakseen vasenta puolta ei juuri voi nostaa. Kamerasta loppui just ennen akku, kun auton sain kokonaan alta pois, mutta kyllä se jo tuosta mahtui. Tuommoista puuhaa nyt oli, aika hallittua kuitenkin: |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miks mä en nää videoo ?? Johtuuks muka täällä päässä Airi Pattisen saapumisesta ??
Edit: jo näkyy ???? !!!!!
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Luokat |
8.136, fae, maastokuorma-auto, man |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Spider man 4 | SL | Chit-Chat | 1 | 08.08.2007 13:39 |
Brave man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 14.11.2002 17:48 |
Spider-Man | mikk0 | Movies | 0 | 02.09.2002 22:37 |
Business man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 22.08.2002 14:14 |
Man with a problem | SamppaFIN | Jokes | 0 | 19.08.2002 17:13 |