![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Olen kerran nähny ferozan livenä noin viienmetrin päästä. Eli tietoa ja kokemusta on vaikka muille jakaa
![]() Jos alkaisin itse tuommoseen rojektiin, niin tekisin sen volvo Valpin (pikku laplanderi) tekniikasta. Valpin akselit ja vaihelootat, niin saa hitaat välitykset ja koneeksi vaikka valpin oma B18 tai joku volvon tehokkaampi tuote. Tai sitten vaihtaa vain ne Valpin akselit, perien välitykset on melkolailla samat (n,5.jotaki) Tuota valpintekniikkaa saa kohtuu hintaan, esim KUPLAlla on/oli myynnissä vaihelootat moottorin kanssa ja LaaLaalla oli joku aika sitten valpin akselit kaupan. Tuossa kuvien ferozassa tekniikkana on Hiluxin akselit ja vaihelootat koneena on joku 3.8 V6 (luultavasti holden) ![]() ![]() ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jos metsään.... | Offipiru | Chit-Chat | 7 | 25.02.2008 19:58 |
Akseli swappi kavennetulla akselilla | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2007 21:29 |
blazerin moottori swappi kysymys | Rompe | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.12.2006 08:58 |
M: Range -88 kauppaan ja metsään | halli | O/M/V Muut | 1 | 24.04.2005 19:26 |
Kohta metsään | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.11.2004 12:17 |