![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko tuohon sonyyn saatavissa langatonta latausta?
|
|
||||
|
||||
![]()
mä en ainakaan osaa sitä kaivata kun jaksan sen kyllä parin pävän välein telakkaan yöksi parkkeerata..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on lumiassa sellainen nahkainen läppäkotelo, sellaisen kanssa tuo telakka tuskin toimii? Uuteenkin puhelimeen melkein välttämätön tuo kotelo säilymisen kannalta...
|
|
|||
|
|||
![]()
Iphone 5! Toimii! Mulla ollu nyt 1,5 vuotta eikä kertaakaan oo huollossa käytetty.
Ensimmäisen kuukauden käytetty suojakoteloa mut oli kömpelö eikä mahtunu housujen taskuun. Akku kestää vielä reilusti yli vuorokauden vaikka on jääny sateeseen tippunu asfaltille ja minne millonkin. Suosittelen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samsung X-cover ykkönen on pyörinyt mukana muutaman vuoden ja hyvin kestää toimii jne... En osaa vissiin vaatia liikoja kunhan kestää vettä, pölyä ja muuta taskun pohjalla pyöriessään
![]() Ja nykysin näkee joskus alekappaleita alta satasen, ei paha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laitetaan jatkoksi
Nykynen Nokian 925. Heti uutena tietysti muovikalvon näytön suojaksi ja nahkaisen suojakotelon mikä suojaa näytönkin ( mikä monta kertaa pelastanu jo näytön varmalta särkymiseltä. Iso näyttö niin isommat "Näppäimet" ja töissä ajankuluksi mukavampi nettiä selailla. Miinuksena saa usein latailla, verrattuna edelliseen N90:iin. Ja kamerakin ainakin omaan käyttöön riittänyt.
|
|
||||
|
||||
![]()
meikäläisen muldimediahilavitkuttimella alakaa olla muisti loppu kun ei mahu päivitykset sisään enää
![]() kannattasko tuohon äksäkoveri kakkoseen tehdä se roottaus vai mikä sen nimi olikaan että saa kortin muistin käyttöön?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |