![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Vinssi piti saada tälle paikaa asemoitua keulille. Aamusta auto talliin(navettaan) kuivamaan. Sitä ootellessa pintatöitä kannakkeille ja romujen haalamista toiselta puolen tallia.
Keulasta rälläkän ja erilaisten laikkojen kanssa maaleja pois hitsuuta varten, ja eihän se ois susuki eikä mitään jos ei jotakin reikää löytys. Tämä siis runkopalkin loppupään kotelo-osaa, johon vinssin kannakkeet myös tulee hitsattua Tähän piti kopistella 3mm pellistä pientä uusiopalaa. Kuskin puolella nuppineulan pään kokonen reikä, jonka vaan täytehitsasin umpeen. Joskus kun sais intoa niin käyttäsi kopan pois rungolta, saispahan kaikki mätähommat hoiettua kerralla ![]() Pohjatöiden jälkeen, toinen kannake silmäkorkeuteen eli eilisen päivän asemointien mukaan Ja toinen puoli silmällä samaan korkoon Tässä toiselta puolen, jossa näkyy tuo aikasemmin hitsattu paikkapalakin U-palkit tuli hitsattua kiinni koteloihin kaikkialta, mihin magin suuttimella ylti hitsuumaan. Saapa nähä miten kestää...? 3 mm tuli eroa kannakkeiden korkoon, mutta tässä vaiheessa se ei enään tuntunu ittiä haittaavan. Varsinkin kun valmiiksi poratut pedin reiät oli tullu n. 20 mm liian sisään. Vinssi ei olisi sopinut paikalle ilman maskin pilkkomista, ja sitä ei ollu tarkotus tehä. Siis petiin uudet reiät oikeille paikoille. Peti tuli kiinni kannakkeisiin 4 pultilla per puoli. Vinssi kiinni petiin, paketti kannakkeille ja pulttaukset. Seuraavaksi puskureita sommittelemaan. Oishan tuo pitäny jo aikasemmin tietää, kun kolariauton puskureista tekee osia ehyeen, pitää joillekin kohin näyttää myös vähän lekaa yms. Pitkien taisteluiden jälkeen alko kuitenkin näyttämään tältä Sitte tältä päivää alko riittämään, paitsi että ei voinu olla testailematta miten karjarauta tuon eteen passaa. Pikkusen pittää jotakin välipaloja tehä ennenku voi kiinni asti ruuvata Lopuksi vielä rekisterikilpi paikoilleen ja ulos. Pikkusen ois voinu sievemmin leikellä tuota muovipuskuria, mutta tuon verran piti ottaa että sai kaikki halkeamat pois ![]() Seuraavaksi to-do listalla taisi olla auton nostohommat. Jossakin välissä kuitenki tuo karjapuskuri pitää saada keulalle. On muuten niin alastoman näkönen vitara ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
Kyssäriä Vitarasta | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2009 09:54 |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |