![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() siis tarkoitiko letkuilla niitä kumi letkuja vai kupareita?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Jos paine jää...
Niin polkimen tanko liian pitkä, tai jotain muuta käsistään kätevän ...
Toki montaa muutakin, mutta jos liut ja männät liikkuu normaalisti... ei varmaan ole ollut moottoriöljyä jarrusäiliössä? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Letkut on letkuja ja putket putkia. Letkuissa voi olla palkeenkieli sisällä mikä ahistaa.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jos "ruikkaa" kun pääsylinteriltä käyttää putkea auki, niin syyllinen löytyy siitä läheltä; Joko alipainetehostin/jarrupoljin-säätötanko tms. ei palauta pääsylinteriä ns. alkutilanteeseen, taikka sitten pääsylinterissä on jotain mystistä.... siis etupiirin mäntä pitää palautua jousen/paineen vaikutuksesta siihen rajoitin pulttiin asti (ainakin vanhemmissa land cruisereissa) ja silloin kanava jarrunestesäiliöön on auki.
Palautuuhan jarrupoljin ylä asentoon? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
kyllä palautuu jarrupoljin alku asentoon... tulppasin etummaisen piirin että sain takajarrut pelaa. nyt kävin ottaa tulpan pois etupiiristä nii ei sieltä ainakaan nestettä ruvennu tulee. elikkä voisi olettaa että etupiiri ei ole yhteysessä säiliöön . luulis sen nesteen valuvan sieltä säiliöstä jos reikä on auki.. liekkö sitten ne tiivisteet sieltä päin vittua kyllä noihin kait saa korjaussarjaa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jarrut kateissa | kellukka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2013 20:49 |
lapikkaan jarrut | SAMROCK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.01.2012 12:01 |
Bj40 jarrut | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.07.2011 01:19 |
Ostettu jarrut lokariautoon. | 454SS | O/M/V Muut | 3 | 09.11.2008 18:06 |
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.12.2005 15:21 |