![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Miten lienee uutena määräytyny onko irroitussysteemi vai ei? Onko ollu kenties lisävaruste? Pitäis toimia itsestään,samalla kun kytkee tai irroittaa nelikon kepistä. Servo löytyy etuperän kyljestä,vetoakselin vierestä. Mötikän kyljessä olevassa tarrassa lukee A.D.D. jos tarra tallella. A.D.D Automatic Disconnecting Differential
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mikä on tossa ln 110:ssa se musta valoihin liittyvä poksi siinä tuhkiksen alla sen muovin takana? Vieressä on valojen summeri mutta mikä sen mustan tarkoitus on?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
hilux ln65 478tkm ajettu 2L kone, vuosmallia -87.
Rupes ajon jälkeen pitämään erikoista kolinaa/pauketta(?), kuuluu tyhjäkäynnillä, ja kaasua painaessa. Ääni ''seuraa'' kierroksia, eli kaasua painaessa tihenee ja kierroksien laskiessa harvenee. Pellin alla normaalista poikkeava haju, muistuttaa vähän palanutta(?) Ääni kuuluu aika perältä, missä on mm. lohkolämppäri. Lauantaina safari, vaan ei taideta ajella. Kertokaas fiksummat missä vois olla vika ja minkälaisia vikoja teillä ollut? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alotetaan vaikka kiertokangen laakerit, kampuran laakerit, venttiilivälys... |
|
#6
|
|||
|
|||
Hilux LN170 korotus
Terve
Tästä asiasta on juttua jo paljon mutta vielä lisää. Auto on LN170 jossa on edessä 1,5" ja takana 2" korotuspalikat pallonivelten päällä ja jousipakkojen alla ja 31" kumit ja kaikki nämä rekisteriotteessa. Saakohan tuohon vielä 2" korinkorotuksen? 33" kumeja ei varmasti saa? Ja jos lisää korinkorotuksen niin kannattaako olla alkuperäset renkaat alla kun menee muutoskatsastamaan että kokonaiskorkeus pysyy pienempänä? Toimiiko 33"/12,5 kumeille parhaiten 10" leveä vanne? Vai 8" vanne -20 offsetillä? Viimeksi muokannut Nikso : 27.05.2014 22:28 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja itellä kanssa 33/12,5/15 renkaat on kympin leveissä vanteissa ja toimii hyvin, ET mulla on -20 ja mahtuu hyvin kääntymään renkaat joka suuntaan ja pysyy kuvio laillisuuden sallimissa rajoissa kaarilevikkeen sisällä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
toistaiseksi vielä ahtamaton. Ääni ei häviä missään vaiheessa.. Kävin juttelemassa paikallisen moottorikoneistamoyrittäjän kanssa, ja käypi kotikäynnillä kuuntelemassa tuon. Osasi veikata selitykseni perusteella KK-laakereita, männäntappia(?!), tai kannesta pudonnutta kammiota? Osathan ei kalliita ole jne.. Suapihan sen siellä tehtyä, vähän uskalti lupailla että lauantaiksi pääsisi jo safarille.. ![]() EDIT; Jyräytettiin hilma tulille, ja kappas, ääntä ei kuulunut! Vasta kun kierräteltiin, niin rupesi ääntä kuulumaan, ja tyhjäkäynnillä hävisi kokonaan. Tuumaili kokeneempi, että alottaisi venttiilinvälyksien säätämisestä. Vielä mietin tässä miten se ääni on eilen kuulunut tyhjäkäynnilläkin.. ![]() Eli joku vois kertoa välykset esim. huolto-oppaasta ? Viimeksi muokannut Ab3 : 26.05.2014 13:03 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Uutena jäsenenä täällä tarkoitus olis alkaa kohta laitteleen kuntoon muuteman vuoden seissyttä -82 Hiluxia. Auto on jäänyt katsastamatta ja sitä myötä seisontaan lähinnä ruostevaurioiden takia. Sen verran siinä olisi harsittavaa, että tekisi mieli nostaa korikin pois, ja puhaltaa korjata ja maalata runko ensin. Lava tuosta olikin jo pois, mutta millainen työ on hytin irrottaminen. Lähteekö sähköjohdot jostain suht helposti liittimestä irti, vai pitääkö irrotella johdot sovinnolla irti moottorista. No vesiletkut tietysti joutuu irrottelemaan, ja vaijerit, ohjausakselit jne. Onko mitään yllätävän työläitä juttuja edessä.
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Eipä siinä ihmeitä oo. Penssiini letkut meniköhän osaks korin kautta. Jarrutteluputket ja vastaavat. Kytkimen työsylinteri irti, tai sitte jostain muualta. Syyläriki kannattaa pois ottaa, rikki se kuitenki menee jos paikalleen jättää. Maa ja virtakaapelit...
Suurin osa pistokkeilla varmaan johdoista. Ei se paha oo. Irrottaa sitä mukaa ku runko vielä roikkuu jonku piuhan varassa ;-) |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Onks kukaan ostanu tollaseen ln 170:aan ns sanottuja sileitä umpioita tai pelkkiä laseja? liene kyllä samat umpion kaikissa. Kumpiki on halki ja pitäis uusia...
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Ne katkeilevat ruosteiset pikku pultit
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Ja isot mistä menee kanta pyöreäksi
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |