![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pitääpä kysellä. Koittanu vaan pitää kiinni periaatteesta, ettei autoon tartte/kannata laittaa käytettyä jarruosaa, mutta kaikki säännöthän on tehty rikottaviks.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se periaate on kyllä hyvä jarruosien kanssa. Ainakin minä joudun toisinaan (yleensä) nöyrtymään käytettyihin osiin kun puhutaan rahasta ![]()
|
||||
|
||||
![]()
juu, mutta esim. hydrobuusterikin uusi on alk. 559 taalaa ni kyllä mä ainakin sen jostai varaosa autosta käyn purkamassa...
|
||||
|
||||
![]()
No niin. Nyt tämäkin projekti on nytkähtänyt parilla pykälällä eteenpäin. Ainakin sen verran, että uskalsin ilmottautua raision juhannustrialiin. Niin ja Promodiin
![]() ![]() Käsijarrun kanssa tuli painittua jokunen ilta. Mullahan oli Wilwoodin hydraulinen käsijarru ja on tietty vieläkin, mutta Swiftin jarrupääsylinterillä voimistettuna. Nyt se on oikein tehostettu. Kuva on otettu sovitusvaiheesta, eli saattaa näyttää vähän perseestä revityltä ![]() ![]() Sovitin Suzuki Swiftin jarrusatulat Pajeron levyyn. Aluksi oli ongelmia melko paljon jarrujen palauttamisen kanssa, mutta pienen kiilloittelun jälkeen nekin alkoivat toimia moitteetta. Pitoakin tuntuu olevan riittävästi. Jonkun näköinen suoja on pakko rakentaa käsijarrusatulalle. Muuten se saattaa ottaa kiveen ikävästi. Asennusvaiheen kuvia Seuraava homma minkä päätin tehdä kisoihin oli Caster kulman kääntäminen. Tällä on ennen ollut tapana se, että eturenkaat ovat kääntyneet ikävästi alle ja ikäänkuin vastustaneet kääntymistä. Varmaan jostain videoista sen näkeekin... Nyt kuitenkin se on korjattu toivottavasti ainakin parempaan suuntaan. Ainakin mulla on sellainen kun jotain korjaa, tai parantelee niin huonommaksi menee ![]() ![]() Nyt seuraavaksi olisi tarkoitus vahvistella kaaria. Sitä ennen pitää mun vetopeli hj katsastaa. Muuten voi olla kaarimateriaalin hakeminen kaarikaupasta vaikeaa. Siinä ei "pitäisi" olla paljon muuta kuin akseleiden stefojen vaihtaminen. Ne onkin jo tilattuna hyllyssä. Eihän pieni tihku mitään haittaa, mutta kun menee salon reissussa (n.60km) 5dl peräöljyä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
tääläkin pitäis olla semmonen tykkää nappi
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kehuista Junnu
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nyt näyttää siltä että laite tosiaankin valmistuu aikataulussa kisoihin. Jää aikaa vaikka pakkaamiseen yms. Kaaret on vahvistettu ja rautaa on laitettu vähintään saman verran mitä olen laihduttanut (-27kg)
![]() Pieniä ongelmia on ollut, kuten eilen testilenkillä vaihdelaatikon hajoaminen yms. pientä. Onneksi on varalaatikko. Kuva Vielä pitää vahvistaa jakolaatikon kiinnitys. Se kun on suzukin isolohkon huikeasta väännöstä johtuen vääntynyt aika kriittiseen muotoon ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |