Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.05.2014, 08:23
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Saabin jousella EU-hyväksyntä Lada Nivaan?
Ööh. Meneekö ne niin että se jousi pitää olla hyväksytty juuri tuohon malliin? Olen ymmärtänyt että se riittää että jousella on EU hyväksyntä ylipäätään. Tuon takia olen ymmärtänyt ettei itse pysty teettämään jousia kun hyväksyntä puuttuu. Toisaalta kuinka moni katsuri noita katsastuksessa katselee? Nivakin on sen verran harvinainen peli että jos alla on saabin jouset niin tuskin ne niitä sen enempää kattelee.

Vastaa lainaten
Vanha 22.05.2014, 20:26
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ööh. Meneekö ne niin että se jousi pitää olla hyväksytty juuri tuohon malliin? Olen ymmärtänyt että se riittää että jousella on EU hyväksyntä ylipäätään. Tuon takia olen ymmärtänyt ettei itse pysty teettämään jousia kun hyväksyntä puuttuu. Toisaalta kuinka moni katsuri noita katsastuksessa katselee? Nivakin on sen verran harvinainen peli että jos alla on saabin jouset niin tuskin ne niitä sen enempää kattelee.
Korotusjouset vaatii nykyään TÜV-hyväksynnän, joka on juurikin automallikohtainen hyväksyntä. Eikä siis mitään EU-hyväksyntää... Ja tämä taisi olla 1996 ja uudempiin autoihin? Vai oliko 1998? En muista enään...

Ja jos katsastuksessa huomataan että autoa on korotettu, niin aivan varmasti kyselevät hyväksyntälappua ennen kuin leima heltiää.
Vanha 23.05.2014, 07:46
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Smile

[QUOTE=Palex;1134611]Korotusjouset vaatii nykyään TÜV-hyväksynnän, joka on juurikin automallikohtainen hyväksyntä. Eikä siis mitään EU-hyväksyntää... Ja tämä taisi olla 1996 ja uudempiin autoihin? Vai oliko 1998? En muista enään...[QUOTE]

Korotussarjoihin tuli vasta hiljain. Madallus sarjat aiemmin.
Vastaa lainaten
Vanha 23.05.2014, 12:06
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Korotusjouset vaatii nykyään TÜV-hyväksynnän, joka on juurikin automallikohtainen hyväksyntä. Eikä siis mitään EU-hyväksyntää... Ja tämä taisi olla 1996 ja uudempiin autoihin? Vai oliko 1998? En muista enään...
Korotussarjoihin tuli vasta hiljain. Madallus sarjat aiemmin.
Niin tuli vasta muutama vuosi sitten, mutta koskee silti vanhempiakin autoja 90-luvun jostain kohtaa alkaen.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
AVK lla Classic RanGe - onko jollekin tuttu auto pee Chit-Chat 18 20.02.2013 00:03
Wheel Winch onko tuttu mtz-50 Tekniikka & Jutustelu 11 15.11.2010 20:13
onko kenellekään tuttu rankku ranver Tekniikka & Jutustelu 0 21.06.2010 20:46
onko kellekkään tuttu hilux? henteri Tekniikka & Jutustelu 5 02.02.2010 22:12
Tuttu Elmo Jokes 0 24.10.2005 22:49

Sivu luotu: 11:31 (GMT +2).