![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ööh. Meneekö ne niin että se jousi pitää olla hyväksytty juuri tuohon malliin? Olen ymmärtänyt että se riittää että jousella on EU hyväksyntä ylipäätään. Tuon takia olen ymmärtänyt ettei itse pysty teettämään jousia kun hyväksyntä puuttuu. Toisaalta kuinka moni katsuri noita katsastuksessa katselee? Nivakin on sen verran harvinainen peli että jos alla on saabin jouset niin tuskin ne niitä sen enempää kattelee.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Ja jos katsastuksessa huomataan että autoa on korotettu, niin aivan varmasti kyselevät hyväksyntälappua ennen kuin leima heltiää.
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Palex;1134611]Korotusjouset vaatii nykyään TÜV-hyväksynnän, joka on juurikin automallikohtainen hyväksyntä. Eikä siis mitään EU-hyväksyntää...
![]() ![]() Korotussarjoihin tuli vasta hiljain. Madallus sarjat aiemmin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AVK lla Classic RanGe - onko jollekin tuttu auto | pee | Chit-Chat | 18 | 20.02.2013 00:03 |
Wheel Winch onko tuttu | mtz-50 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 15.11.2010 20:13 |
onko kenellekään tuttu rankku | ranver | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.06.2010 20:46 |
onko kellekkään tuttu hilux? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.02.2010 22:12 |
Tuttu | Elmo | Jokes | 0 | 24.10.2005 22:49 |