Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.05.2014, 19:06
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Laturin perässä on se alipaine pumppu. Dieselissä on harvoin imusarjassa alipainetta. Hojossa olisi mutta pumppu siinä on silti. Tutki ne alipaine letkut notta onko jostain irti/poikki/hapantunnaa/lutussa. Tai se alipaine säiliö puhki. Ja että laturin hihna on paikallaan ja tiukalla.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jarrut kateissa kellukka Tekniikka & Jutustelu 2 28.03.2013 20:49
rangen jarrut Tekniikka & Jutustelu 16 24.01.2010 10:43
hj:n jarrut Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 13:35
ISUZU:n JARRUT JaHa Tekniikka & Jutustelu 11 18.03.2006 12:21
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) Paavo Tekniikka & Jutustelu 20 12.12.2005 15:21


Sivu luotu: 09:21 (GMT +2).