![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
matkahuolto on aivan ryöstöä alusta loppuun. Niillä on näitä kaiken maailman piilolisiä kuten osoitekortista ja polttoaineista tulee huomattavat lisät. Olen vältellyt itse matkahuoltoa jo vuosia.
Tosin yhdet kaupat tuli tehtyä TÄLLÄ PALSTALLA matkahuollon kautta kun kysyin kauppiaalta hinnan POSTEINEEN ja tämähän laittoi hinnan (joka oli yllättäen sama kuin pyyntihinta) minä että ompa reilu kauppias. Ei vaan ollut hinnassa yhtään posteja vaan kauppias laittoi paketin MH:n kautta ja meitsi maksoi ittensä kipeäksi tilisiiirron jälkeen vielä matkahuollon vastaanottaja maksaa tyyliin. Minkäs teet. Ja tämän kalikan postikulut ois ollu noin 1/3 mitä matkahuolto multa velotti että terveisiä vaan... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RENKAIDEN NASTOITUS | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 07.11.2013 18:55 |
Renkaiden leveys | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.04.2010 16:19 |
Renkaiden ilmanvaihto! | piparix | Chit-Chat | 1 | 01.02.2007 17:02 |
renkaiden painot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.12.2005 19:52 | |
Renkaiden pinnoituksesta...? | Watti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.09.2005 18:11 |