![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#30
|
|||
|
|||
![]()
Siksi mainitsinkin sen tiiveyden. On muuten kohtuullisen haastavaa hitsata tiiviitä saumoja, tuli huomattua niin yhden rosterikaivohankkeen kuin ARBin asennuksen yhteydessä.
Mutta vasta eilen kävin rälläköimässä yhtä G-mersun runkoa, ja yllätyksekseni huomasin että se on tosiaan tehty umpikoteloperiaatteella, ja nähtävästi varsin onnistuneestikin vielä (sisältä suojaamaton mutta silti ruosteeton). Tiedä sitten onko tehtaalla joku koeponnistus noita varten, niin pienestä raosta se ilmakin pääsee liikkumaan ettei sitä todistettavasti silmällä voi havaita. Kaipa koko sauma pitäisi polttaa yhteen soittoon. Kunhan pohdin mitä tekisi tuolle yhdelle hyvälle rungolle jotta siitä tulisi vieläkin parempi. Näköjään jää fiksu viemäröinti ja suurimpien reikien tulppaus parhaaksi vaihtoehdoksi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU | vm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.04.2008 20:29 |
Chevyn 12boltisen sisällä ylimäärästä roipetta? | kares | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.07.2007 00:15 |
O: 33" -34" /10,5"-12,5 renkaat (24h sisällä) | bj75 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 10.04.2006 15:21 |
KUIKA MONI VIHAA MUTAA | TimJus | Tekniikka & Jutustelu | 65 | 30.03.2005 14:40 |
arvaa mitä rekan sisällä on???? | TimJus | Chit-Chat | 18 | 21.03.2005 23:36 |