Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 08.11.2004, 09:37
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Siksi mainitsinkin sen tiiveyden. On muuten kohtuullisen haastavaa hitsata tiiviitä saumoja, tuli huomattua niin yhden rosterikaivohankkeen kuin ARBin asennuksen yhteydessä.

Mutta vasta eilen kävin rälläköimässä yhtä G-mersun runkoa, ja yllätyksekseni huomasin että se on tosiaan tehty umpikoteloperiaatteella, ja nähtävästi varsin onnistuneestikin vielä (sisältä suojaamaton mutta silti ruosteeton). Tiedä sitten onko tehtaalla joku koeponnistus noita varten, niin pienestä raosta se ilmakin pääsee liikkumaan ettei sitä todistettavasti silmällä voi havaita. Kaipa koko sauma pitäisi polttaa yhteen soittoon.

Kunhan pohdin mitä tekisi tuolle yhdelle hyvälle rungolle jotta siitä tulisi vieläkin parempi. Näköjään jää fiksu viemäröinti ja suurimpien reikien tulppaus parhaaksi vaihtoehdoksi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU vm O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.04.2008 20:29
Chevyn 12boltisen sisällä ylimäärästä roipetta? kares Tekniikka & Jutustelu 7 14.07.2007 00:15
O: 33" -34" /10,5"-12,5 renkaat (24h sisällä) bj75 O/M/V Renkaat ja vanteet 3 10.04.2006 15:21
KUIKA MONI VIHAA MUTAA TimJus Tekniikka & Jutustelu 65 30.03.2005 14:40
arvaa mitä rekan sisällä on???? TimJus Chit-Chat 18 21.03.2005 23:36


Sivu luotu: 08:36 (GMT +2).