|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#451
|
||||
|
||||
tuota, onkos noi iskarin kiinnitykset iha oikei?
eikös väännätä vartta mutkalle ku ajat toisen puolen pyörän kannonpäälle? |
#452
|
||||
|
||||
en mie oikeellisuudesta tiiä mut noi ne on tehtaalta lähtiessääki. akselis voi juu olla toisinpäin korvakot mut noi oli etellisessäki ja sitä edellisessä ja sitä edellisessä jeepissä ja ei onkelmia.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#453
|
|||
|
|||
Akseli kääntyy vejättäessä kohta enemmän kuin joustoissa ja nopeasti. Joten parempi noin päin, lehtijouset on vekkuleita Traction bar:in kanssa sitte ehkä toisinpäin.
__________________
Mitsu shogun 3d -87 |
#454
|
||||
|
||||
traktorbarssi on koht ollu sen 2 vuotta tos tallin kulmalla oottelemas asennusta
tänää korjailin hihnat kohilleen. joutu tehostimen ja alipaine pumpun korvalliset aukomaa ja muuttamaan. kauhian perseelläänhä ne oli mut ei ollu aiemmi jaksanu paneutua. iha eksaktit ne ei varmaa vieläkään oo mut eipä tuo pannu kierräkkään et jaksas hihnat heittää pois samal turailin uuvet raskaspolttoöljy linjat, johot napostelin konehuoneesta noi niiku jotekkipäi järkevästi ja raksin turhia pois, laitoin uuven öljynpaine anturin. vanha tynnyri malli oli täyn mutaa koneen huohotuksen ja alipaie lutkuttimen letkun vetäsin ylös tulipeltiin. voi olla et liitän ne viel ronkkelin tuubiin? ja noitte orkkis kumi paskiaisten ja nylon tanko virityksen tilalle tein vähä tukevammat. 60mm rst torvea ja isot prikat päihin. 3mm kumi matosta viel lisut toho.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#455
|
||||
|
||||
tänää turahti pitkästä aikaa käyntiin! uus pöö suodatin on joteki Fail ku ei laske ainetta läpi? sen kans tuli Oton kans painittua useempi hetki ku ei tullu mieleekää et noi yksinkertane osa vois olla täyttä paskaa..
ja ku hörähti tulille ni eihä jakokopan oili täyttö roppu ollu paikallaa ni on vähä lurpikanttia nyt konehuoneessa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#456
|
||||
|
||||
museo Jeepille enoo tehny oikee mitää. vinssin rele poksii tein pitemmät piuhat et saa pois vinssin eestä ja jotai pientä et vois leimalle viiä. ei vaa oikee tietoo tosta turpon kanssa leimalle viemisestä mitä lappuja haluuvat vai mitään???
latoka jeeppiä sensiaan pajotettu vaihtelevalla menestyksellä sillontällön uuvet 33 12,5 junkel trekkerit siihe tulla tupsahti alle.. vaikkakin nehän ei mahu olemaan ilman vähintään 3 tuuman korotusta mikä maksaa sen 1500 - 2000e jep jep.. ja kyllähän mahtuu ja helposti ihan vakio vanteilla muuta ei tarvittu ku urtsu pökäle etupäähän ja : pien rälläkkä, hitsuutus aparaatti ja seppä kaiken voi tehä kalliisti ja vaikeesti jos lukee vaan ameriikan foorumeita huomen teen tohon takapuskurin valmiiks ja alottelen maalausta ja ja jos jää aikaa ripeltelen snorkkelin katolle.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#457
|
|||
|
|||
Itellä konehuoneessa putsarit ja boksit just samal tavalla identtisesti tällä hetkellä . Olisko ideaa vähiten tilaa vievästä suodattimesta, pitäs saada vieläpä vesitiiviiseen tilaan.
|
#458
|
||||
|
||||
meil menee norkkeli katolle. tein sen eilen ja putsari pönttö sen päähän.
sähköille tehää sen verran et kaik sähköt/liittimet menee uusiks mallia veden kestävät ja paineistettu jakaja.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#459
|
||||
|
||||
Tuon tehostimen täyttö korkin muokkaisin ylemmäs ettei hörpoää vettä jokien ylityksessä
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#460
|
||||
|
||||
on jo tehty.. kummassakin KeTTu Jeepissä.. ja sakinaavia näköjää voi käyttää sen melkee puol tuntia vajaa öljysenä eikä mee mikskään .. vähä unohtu liemet välistä ku kasailin ja koe käytin...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#461
|
||||
|
||||
XJ:ssä lämpö onkelmia?
Terveeks
Tarviikon tän XJ:n koehuoneen lämmön poistoon mitenkään varautua kun tuppaat väliillä nää hyytyvän kuumuuteen normi safareillakin? Vai onko jatkuvasti kisassa upoksisa kylmässä vedessä joten lämpö onkelmia ei tule? t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#462
|
|||
|
|||
Ei tuossa viime kesänä kummempia lämpöongelmia ollut. Normi visko+sähköflekti ja konepellin takareunaa nostettu n. 40mm.
Syylärin puhtaus tuossa vaikuttaa, siihen pitää jotain kivaa viel keksii ettei oo kuraa täynnä. KeTTu TyTöT/ Antti |
#463
|
||||
|
||||
Turpon laitoin uuvel viisii takasi ni ois melkosen helppo tehä torvi kuski puolelta a pilaria pitkin katolle... tietenki vuoraisin sen lasikuidulla ettei itteesä polttas mut kelpaakoha leima setälle? ??
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#464
|
||||
|
||||
Edit: meni jo! .. pakko oli.. tulee iha perkelee sporttinen ja vaikka sit vaan ''kisa''käyttöön
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#465
|
||||
|
||||
suomen nopein korsteeni?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#466
|
||||
|
||||
Juu! alkuun on pätkä turpolta 60mm torvea ja loput katolle ohkasta rosteri putkee 3 tuumasena. Ja ei vaimentimia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#467
|
|||
|
|||
Wislaako? ei varmaan.. En usko jos et laita viteoo
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#468
|
||||
|
||||
wislaa se ja tupruttaa mustaa laitan viteota kuha saan ton iha valmiiks
turpon käänsin 180 astetta ku enne sojotti pakarin lähtö tulipeltiä kohti ja sil oli "vähän" ahasta.. ja samal kellotin paine puolen röörin kohilleen. vähä piukassa meinas olla mut koputteli vasaralla varovasti ja luikki vd:tä ni läks. tollane kikkare tuli imu letkuun. siihe menee alip. pumpun torvi ja koneen huohotus. nyt voi huoletta hukuttautua jos tekee mieli. ja KeTTu TyTTönä otettii huomioon myös enviromentit aika vahvasti ku kaik snorkkeli kamat veljen pirkas ja täs museo jeepis on 05:sesta Dodge ramista. eli kolme tuumasta pako rööriä.. eli kun mjoottorit imee raivokkaasti lmaa sisuksiin ni tosta vanhasta pakarista irtoo sisältä pieniä venäläisestä 95:sesta tulleita noki hiukkas kikkareita jotka valmet ja line 6 polttaa uuvestaan..? eli ikään kuin egr. .. tai joku semmonen mut siis pointti oli se et meil ei ollu muuta kamaa ronkkeleiks ku tota vanhaa torvea ja eihä myö mitää niitä putsailtu.. kauhee homma.. ja kaiken tän järkeilyn lisäks valmetin pakoputkeen sit tuli uutta puhtosta rosteria. ja vielä tosta huohotus osasta. isompi putki pajan lattia harjasta varren pätkä, pienempi joku hytikka tuubi roskiksesta .. kiinnike volvo 850 turvavyön kiinnikkeestä ja kumi tyyny xj:n imanputsarista eli ronkkeli tulee joteki noin. putsarille mankeloin pöntönkii joutessaan. se on viel hypisteemättä valmiiks laatu tuotteeks. aiemmista postauksista selvis et teen hormin katolle johtuen laikka käsi syntroomasta.. no sillehä oli helppo tehä kolo. bilteman 3" putkimutka on kuvassa dekoratiivista syistä. oli lainassa kamelilta sovitus hommiin. punaste nuoli kohilla on pakoputki kannatin hommelit on melkosen jäpäkkä. jousto mutka tosiaan tulee het turpon jälkee kuha saan pullot ja tölkit palautettua. oli hyvin vahva visio viedä putken pää pois korvan juuresta keskemmälle autoa. ja miksi..? kauhee homma tuhertaa kaik saatanan letkut ja torvet katolle et voi uiskennella huoletta ja kummiski eka reissulla kippaa katollee lätäkköön ja viimesillä voimillaa imee valmet torvet täytee vettä? jos totta puhutaan tuskimpa tuo auto tuulilasi syvyyksiä kummosempia näkee. mut tulipaha tehtyä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#469
|
||||
|
||||
Jaa siel on taas laikka karannu..
|
#470
|
|||
|
|||
Kannattaa varmaan kattoa että tos putken lähettyvillä ei oo johtosarjoja. Sä kun kuitenki luukutat putki punasena jossai kurakossa ni olis ikävä keskeyttää siihen et joutus sammuttelemaan kabiinia
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#471
|
||||
|
||||
joo kyl mie katoin ettei oo mitää sulavaa lähettyvillä
puolisentuntia se tänää römpötti tallissa. termari näköjää juminu pitää tsekata sen onkelma tai sit vaa nuijin koppaa vasaralla. turpon öljy paluulle viel pitää keksiä joku kiva systeemi. nyt on sellane diy malli käytössä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#472
|
||||
|
||||
Grilli!
Eikäku hitsuuttelet siihen putken ympärille jonkin grillin olosen kopperon jonne voit kärsät laittaa ja hiukka kun ajelet niin on ruoka valmis!!!
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#473
|
||||
|
||||
tänää kerkesin jopa vähä paneutua putsariin.
tosiaa tuli mankeloitua putsarille pönttö mut se .. noh ei ehkä välttämättä ollu ihan kovin pyöree ni sitä piti "vähä" puristimilla veättää ja mukiloida et sai sopimaan sutin sisälle.. noh sitte ku kävin vähä hitsailee imu putkee ja ilman otto reikää ni lopputulemaha oli et se oli nii HELVETIN ropelilla koko paska et tein sit uuven suosiolla kantikkaaks.. ois pitäny Calmaria uskoo se kyl ties het alkuusa ettie siit tuu hittookaa ku rupeen mankeloimaan rumaha se tästäki tuli juu mut oisittepas nähny sen pyöreen version .. ettepäs onneks nää ku hävitin sen jo. päädyt tuli kusi levystä. (kuuma sinkitty) siks koska oli sopivat palat roskiksessa. määrittelee yleensä vahvasti minkäki osan muodon täl taval rakentelemal kylistä imee ilmat sutille. ja totta munassa dimplatut reiät. kevyt , kestävä ja ennenkaikkea aivan turhaa työtä mut teknisen näköstä pohja levyyn pamautin dimplen ilman reikää. tirskautan poralla toho pienen holen et valuu vejet pois jos sitä tuonne joutuu. valmis tuote on nyt pohja värissä. huomen jossai välis pinta jos kerkee. näyttää lähinnä postilaatikolta mis on dimplejä mut sinnehä se katolle häviää varapyörän, katto kaiteitte ja valojen avustuksella. ja aidon Pirkka jeepin satunnaiset kilkattelut kone huoneesta löyty onneks ö-pohjasta. sillotällö veivi ruopinu lisää pitoja. muksin takas muotoosa. lisätää vähä materiaalia herkimpii kohtii ja paikalleen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#474
|
||||
|
||||
Lainaus:
Koko 33x12,5x15? |
#475
|
||||
|
||||
Mitälie vatuloita on en muista vanne tukusta noi tuli.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |