Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #451  
Vanha 20.04.2014, 08:06
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.356
Perusasetus

tuota, onkos noi iskarin kiinnitykset iha oikei?
eikös väännätä vartta mutkalle ku ajat toisen puolen pyörän kannonpäälle?
Vastaa lainaten
  #452  
Vanha 20.04.2014, 08:58
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

en mie oikeellisuudesta tiiä mut noi ne on tehtaalta lähtiessääki. akselis voi juu olla toisinpäin korvakot mut noi oli etellisessäki ja sitä edellisessä ja sitä edellisessä jeepissä ja ei onkelmia.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #453  
Vanha 20.04.2014, 11:56
Noxi Noxi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 20
Perusasetus

Akseli kääntyy vejättäessä kohta enemmän kuin joustoissa ja nopeasti. Joten parempi noin päin, lehtijouset on vekkuleita Traction bar:in kanssa sitte ehkä toisinpäin.
__________________
Mitsu shogun 3d -87
Vastaa lainaten
  #454  
Vanha 20.04.2014, 19:52
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

traktorbarssi on koht ollu sen 2 vuotta tos tallin kulmalla oottelemas asennusta


tänää korjailin hihnat kohilleen. joutu tehostimen ja alipaine pumpun korvalliset aukomaa ja muuttamaan. kauhian perseelläänhä ne oli mut ei ollu aiemmi jaksanu paneutua. iha eksaktit ne ei varmaa vieläkään oo mut eipä tuo pannu kierräkkään et jaksas hihnat heittää pois

samal turailin uuvet raskaspolttoöljy linjat, johot napostelin konehuoneesta noi niiku jotekkipäi järkevästi ja raksin turhia pois, laitoin uuven öljynpaine anturin. vanha tynnyri malli oli täyn mutaa
koneen huohotuksen ja alipaie lutkuttimen letkun vetäsin ylös tulipeltiin. voi olla et liitän ne viel ronkkelin tuubiin?


ja noitte orkkis kumi paskiaisten ja nylon tanko virityksen tilalle tein vähä tukevammat. 60mm rst torvea ja isot prikat päihin. 3mm kumi matosta viel lisut toho.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #455  
Vanha 26.04.2014, 20:23
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tänää turahti pitkästä aikaa käyntiin! uus pöö suodatin on joteki Fail ku ei laske ainetta läpi? sen kans tuli Oton kans painittua useempi hetki ku ei tullu mieleekää et noi yksinkertane osa vois olla täyttä paskaa..

ja ku hörähti tulille ni eihä jakokopan oili täyttö roppu ollu paikallaa ni on vähä lurpikanttia nyt konehuoneessa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #456  
Vanha 01.05.2014, 22:09
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

museo Jeepille enoo tehny oikee mitää. vinssin rele poksii tein pitemmät piuhat et saa pois vinssin eestä ja jotai pientä et vois leimalle viiä. ei vaa oikee tietoo tosta turpon kanssa leimalle viemisestä mitä lappuja haluuvat vai mitään???

latoka jeeppiä sensiaan pajotettu vaihtelevalla menestyksellä sillontällön



uuvet 33 12,5 junkel trekkerit siihe tulla tupsahti alle.. vaikkakin nehän ei mahu olemaan ilman vähintään 3 tuuman korotusta mikä maksaa sen 1500 - 2000e jep jep.. ja kyllähän mahtuu ja helposti ihan vakio vanteilla

muuta ei tarvittu ku urtsu pökäle etupäähän ja : pien rälläkkä, hitsuutus aparaatti ja seppä kaiken voi tehä kalliisti ja vaikeesti jos lukee vaan ameriikan foorumeita

huomen teen tohon takapuskurin valmiiks ja alottelen maalausta ja ja jos jää aikaa ripeltelen snorkkelin katolle.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #457  
Vanha 03.05.2014, 21:05
koira koira ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.11
Sijainti: Lappeenranta/Hamari
Viestit: 357
Perusasetus

Itellä konehuoneessa putsarit ja boksit just samal tavalla identtisesti tällä hetkellä . Olisko ideaa vähiten tilaa vievästä suodattimesta, pitäs saada vieläpä vesitiiviiseen tilaan.
Vastaa lainaten
  #458  
Vanha 03.05.2014, 22:13
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

meil menee norkkeli katolle. tein sen eilen ja putsari pönttö sen päähän.

sähköille tehää sen verran et kaik sähköt/liittimet menee uusiks mallia veden kestävät ja paineistettu jakaja.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #459  
Vanha 03.05.2014, 22:20
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Tuon tehostimen täyttö korkin muokkaisin ylemmäs ettei hörpoää vettä jokien ylityksessä
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #460  
Vanha 03.05.2014, 22:24
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

on jo tehty.. kummassakin KeTTu Jeepissä.. ja sakinaavia näköjää voi käyttää sen melkee puol tuntia vajaa öljysenä eikä mee mikskään .. vähä unohtu liemet välistä ku kasailin ja koe käytin...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #461  
Vanha 04.05.2014, 12:18
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Question

XJ:ssä lämpö onkelmia?


Terveeks
Tarviikon tän XJ:n koehuoneen lämmön poistoon mitenkään varautua kun tuppaat väliillä nää hyytyvän kuumuuteen normi safareillakin? Vai onko jatkuvasti kisassa upoksisa kylmässä vedessä joten lämpö onkelmia ei tule?
t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
latoka jeeppiä sensiaan pajotettu vaihtelevalla menestyksellä sillontällön



uuvet 33 12,5 junkel trekkerit siihe tulla tupsahti alle.. vaikkakin nehän ei mahu olemaan ilman vähintään 3 tuuman korotusta mikä maksaa sen 1500 - 2000e jep jep.. ja kyllähän mahtuu ja helposti ihan vakio vanteilla

muuta ei tarvittu ku urtsu pökäle etupäähän ja : pien rälläkkä, hitsuutus aparaatti ja seppä kaiken voi tehä kalliisti ja vaikeesti jos lukee vaan ameriikan foorumeita

huomen teen tohon takapuskurin valmiiks ja alottelen maalausta ja ja jos jää aikaa ripeltelen snorkkelin katolle.
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #462  
Vanha 04.05.2014, 19:26
AnttiXJ AnttiXJ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.08.13
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 28
Perusasetus

Ei tuossa viime kesänä kummempia lämpöongelmia ollut. Normi visko+sähköflekti ja konepellin takareunaa nostettu n. 40mm.
Syylärin puhtaus tuossa vaikuttaa, siihen pitää jotain kivaa viel keksii ettei oo kuraa täynnä.

KeTTu TyTöT/ Antti
Vastaa lainaten
  #463  
Vanha 12.05.2014, 18:34
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Turpon laitoin uuvel viisii takasi ni ois melkosen helppo tehä torvi kuski puolelta a pilaria pitkin katolle... tietenki vuoraisin sen lasikuidulla ettei itteesä polttas mut kelpaakoha leima setälle? ??
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #464  
Vanha 12.05.2014, 18:41
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Edit: meni jo! .. pakko oli.. tulee iha perkelee sporttinen ja vaikka sit vaan ''kisa''käyttöön
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #465  
Vanha 12.05.2014, 19:08
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
Edit: meni jo! .. pakko oli.. tulee iha perkelee sporttinen ja vaikka sit vaan ''kisa''käyttöön
suomen nopein korsteeni?
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #466  
Vanha 12.05.2014, 19:53
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Juu! alkuun on pätkä turpolta 60mm torvea ja loput katolle ohkasta rosteri putkee 3 tuumasena. Ja ei vaimentimia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #467  
Vanha 13.05.2014, 19:30
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Wislaako? ei varmaan.. En usko jos et laita viteoo
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #468  
Vanha 14.05.2014, 21:01
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

wislaa se ja tupruttaa mustaa laitan viteota kuha saan ton iha valmiiks


turpon käänsin 180 astetta ku enne sojotti pakarin lähtö tulipeltiä kohti ja sil oli "vähän" ahasta.. ja samal kellotin paine puolen röörin kohilleen. vähä piukassa meinas olla mut koputteli vasaralla varovasti ja luikki vd:tä ni läks.


tollane kikkare tuli imu letkuun. siihe menee alip. pumpun torvi ja koneen huohotus. nyt voi huoletta hukuttautua jos tekee mieli.

ja KeTTu TyTTönä otettii huomioon myös enviromentit aika vahvasti ku kaik snorkkeli kamat veljen pirkas ja täs museo jeepis on 05:sesta Dodge ramista. eli kolme tuumasta pako rööriä.. eli kun mjoottorit imee raivokkaasti lmaa sisuksiin ni tosta vanhasta pakarista irtoo sisältä pieniä venäläisestä 95:sesta tulleita noki hiukkas kikkareita jotka valmet ja line 6 polttaa uuvestaan..?

eli ikään kuin egr. .. tai joku semmonen mut siis pointti oli se et meil ei ollu muuta kamaa ronkkeleiks ku tota vanhaa torvea ja eihä myö mitää niitä putsailtu.. kauhee homma.. ja kaiken tän järkeilyn lisäks valmetin pakoputkeen sit tuli uutta puhtosta rosteria.

ja vielä tosta huohotus osasta. isompi putki pajan lattia harjasta varren pätkä, pienempi joku hytikka tuubi roskiksesta .. kiinnike volvo 850 turvavyön kiinnikkeestä ja kumi tyyny xj:n imanputsarista


eli ronkkeli tulee joteki noin. putsarille mankeloin pöntönkii joutessaan. se on viel hypisteemättä valmiiks laatu tuotteeks.


aiemmista postauksista selvis et teen hormin katolle johtuen laikka käsi syntroomasta..

no sillehä oli helppo tehä kolo.



bilteman 3" putkimutka on kuvassa dekoratiivista syistä. oli lainassa kamelilta sovitus hommiin.

punaste nuoli kohilla on pakoputki kannatin hommelit on melkosen jäpäkkä. jousto mutka tosiaan tulee het turpon jälkee kuha saan pullot ja tölkit palautettua.

oli hyvin vahva visio viedä putken pää pois korvan juuresta keskemmälle autoa.

ja miksi..? kauhee homma tuhertaa kaik saatanan letkut ja torvet katolle et voi uiskennella huoletta ja kummiski eka reissulla kippaa katollee lätäkköön ja viimesillä voimillaa imee valmet torvet täytee vettä?

jos totta puhutaan tuskimpa tuo auto tuulilasi syvyyksiä kummosempia näkee. mut tulipaha tehtyä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #469  
Vanha 15.05.2014, 12:15
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.342
Perusasetus

Jaa siel on taas laikka karannu..
Vastaa lainaten
  #470  
Vanha 15.05.2014, 20:12
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Kannattaa varmaan kattoa että tos putken lähettyvillä ei oo johtosarjoja. Sä kun kuitenki luukutat putki punasena jossai kurakossa ni olis ikävä keskeyttää siihen et joutus sammuttelemaan kabiinia
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #471  
Vanha 15.05.2014, 20:59
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

joo kyl mie katoin ettei oo mitää sulavaa lähettyvillä

puolisentuntia se tänää römpötti tallissa. termari näköjää juminu pitää tsekata sen onkelma tai sit vaa nuijin koppaa vasaralla.

turpon öljy paluulle viel pitää keksiä joku kiva systeemi. nyt on sellane diy malli käytössä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #472  
Vanha 15.05.2014, 22:54
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Grilli!


Eikäku hitsuuttelet siihen putken ympärille jonkin grillin olosen kopperon jonne voit kärsät laittaa ja hiukka kun ajelet niin on ruoka valmis!!!


t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #473  
Vanha 18.05.2014, 20:50
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tänää kerkesin jopa vähä paneutua putsariin.

tosiaa tuli mankeloitua putsarille pönttö mut se .. noh ei ehkä välttämättä ollu ihan kovin pyöree ni sitä piti "vähä" puristimilla veättää ja mukiloida et sai sopimaan sutin sisälle.. noh sitte ku kävin vähä hitsailee imu putkee ja ilman otto reikää ni lopputulemaha oli et se oli nii HELVETIN ropelilla koko paska et tein sit uuven suosiolla kantikkaaks..

ois pitäny Calmaria uskoo se kyl ties het alkuusa ettie siit tuu hittookaa ku rupeen mankeloimaan

rumaha se tästäki tuli juu mut oisittepas nähny sen pyöreen version .. ettepäs onneks nää ku hävitin sen jo.


päädyt tuli kusi levystä. (kuuma sinkitty) siks koska oli sopivat palat roskiksessa. määrittelee yleensä vahvasti minkäki osan muodon täl taval rakentelemal


kylistä imee ilmat sutille. ja totta munassa dimplatut reiät. kevyt , kestävä ja ennenkaikkea aivan turhaa työtä mut teknisen näköstä


pohja levyyn pamautin dimplen ilman reikää. tirskautan poralla toho pienen holen et valuu vejet pois jos sitä tuonne joutuu.

valmis tuote on nyt pohja värissä. huomen jossai välis pinta jos kerkee. näyttää lähinnä postilaatikolta mis on dimplejä mut sinnehä se katolle häviää varapyörän, katto kaiteitte ja valojen avustuksella.


ja aidon Pirkka jeepin satunnaiset kilkattelut kone huoneesta löyty onneks ö-pohjasta. sillotällö veivi ruopinu lisää pitoja.

muksin takas muotoosa. lisätää vähä materiaalia herkimpii kohtii ja paikalleen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #474  
Vanha 19.05.2014, 06:52
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 3.998
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
uuvet 33 12,5 junkel trekkerit siihe tulla tupsahti alle..
Löysikkö jostain aitoja Simex:ejä vai onko pinnatut Fedima/Insat?
Koko 33x12,5x15?
Vastaa lainaten
  #475  
Vanha 19.05.2014, 10:42
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Mitälie vatuloita on en muista vanne tukusta noi tuli.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jeep, valmet, wagoneer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL young n dum Maasturiprojektit 68 30.12.2014 05:04
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab young n dum Maasturiprojektit 39 20.05.2013 08:13
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59


Sivu luotu: 09:52 (GMT +2).