Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 07.11.2004, 12:48
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Lainaus:
quote: A moottorinumeron perässä ja 8.5 purist. Luulen että se on alkuperäinen -72 kone? kirjoissakin se on "very early" malli.
Siinä onkin tuo moottorinumero merkitty vauhtipyöränpuoleiseen päätyyn vasemman sylinteriryhmän taakse, ja siinä vieressä on jokin merkintä, jossa myös -72 luku.

Onko se öljypumppu jotenkin päivitettävissä isompaan malliin, eli onko lohkonpuoleiset osat / reijät samanlaisia?


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Roverin Akselit tomikoo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 27 10.11.2006 18:14
Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit finvalp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 06.09.2006 13:37
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 01.05.2005 16:53
Ostetaan RANGEN akselit/ Myydään BJ:n akselit japex O/M/V Muut 8 01.02.2005 17:22
LT-1 nokka tapio Vuosimallit 1968-1982 9 25.02.2004 18:12


Sivu luotu: 18:58 (GMT +2).