Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zille2.5
Pelko näitä massoja kohtaan taitaa juontaa pitkälti siitä että sinne alle on yksi jos toinenkin piilotellut ties mitä
Kulutuskestävyyttä (kiveniskuja tms.) vaativassa paikassa mielestäni massa ajaa asiansa. Itse massasin kyllä rungonkin.
Mielestäni:
Riippuen aivan ruostekorjauksen tasosta täytyy tuota pinnoitetta arpoa puoleen tai toiseen. Jos oikeasti hyvät pohjat ja ruosteeton -> maali
Jos taas pyritään "hidastamaan ruostumista" voisi paikallaan olla jokin pellavaöljy - massa sekoitus tms.
EDIT: Ei palkokasvia kenenkään kuonoon, tämähän riippuu siitä ollaanko tekemässä minkälaista projektia. "Oikea" tapahan on ottaa kaikki ruosteet pois ja maalata.
|
Jos tuosta autosta otetaan kaikki ruosteet pois niin ei jää muuta kuin lasit ja ratti jäljelle
Vaan tuossa oli käytetty jo hienoa mielikuvitusta että oli saatu katsastuksesta läpi; helvetin huonoa saumaa ja paikkomista eri paikkoihin ja sitten SILIKONIA päälle ja maalia...
Olis mukavaa kun sais ruosteet sillälailla aisoihin että ei tarvittis ihan vuoden parin päästä uudelleen olla paikkaamassa. Eilen auoin rälläkällä taas puolen metrin mittaisia reikiä runkoon että saa pahimmat ruosteet pois. 3mm peltiä sitten taas tilalle.