![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo toi auto kunnossa vielä sillon.
|
||||
|
||||
![]()
Ens vuonna sit viimeistään
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nosturi tuli pystytettyä. Eka nosto piti tehdä tollasella räkänokka-autolla.
Huomenna haetaan vanhalta vuokratallilta HJ ja HDJ lavetilla, ja portot samaan kyytiin. Pääsee jatkamaan niidenkin pajoitusta.
|
||||
|
||||
![]()
Autonraadot tuli siirrettyä
Ja akselit tuli siirrettyä Huomenna jatkuu portaalien pajoitus.
|
||||
|
||||
![]()
Joha se on aikaki, talli on ihan liian siisti...
![]()
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään höpöteltiin puhelimessa yhden porttohojistin (vittu mikä sana, keksin ihan itte) kanssa. Siinä tuli tiukka vaatimus laittaa kuvia enemmän. Laitetaan ny kolme. Samalla muutama sana siitä, miten mä meinaan noi jarrut toteuttaa.
Patrolin satulat LJ:n levyt Satulat tulee tollasilla käikäleillä kiinni. Noita mulla on nyt vain toi yksi sovitusta varten. Mä leikkautan niitä itselleni viisi kappaletta, sain jo yhden tilauksen ilmeisesti myös viidestä kappaleesta(?). Siinä samalla niitä tulisi muillekin. Ilmoitelkaa pikaisesti, ensi viikolla käyn ne tilaamassa. Laitan joka tapauksessa mittakuvan näytille, kun saan sellaisen tehtyä. Ei sitten kaikkien tarvitse itse niitä pähkäillä. Huom! Toikaan ei ole mun itseni mitoittama. Tolla yhdistelmällä pitää vaihtaa ne pultit pidemmäksi, millä "olka-akseli" tulee portaaliboksiin kiinni. Vetotangon adapterin tilasin Lipposelta. Pyörän pulteiksi tulee T4 Transporterin pinnapultit. Isot pojat kerto, että ne on just sopivan mittaset, ja ne on 14mm paksut. On sitten edes vähän kestävämmät, 12mm pultit kun kuulemma katkeaa ennenkuin ne on edes koloissaan. Kardaaninlaippojen adapterit on myös Lipposelta.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Osina hj 61 ja hj 60 Nyt lähtee halvalla! | kauhanen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 36 | 29.11.2011 10:01 |
hiluksiin kuitu levikettä..tulee aika häijyn näkönen.. | toyota4x4 | Linkit | 5 | 26.08.2010 08:56 |
Myydään hj 60 akselit ja hj 61 lukko murikat | jeppe__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.07.2009 14:53 |
Pahan näkönen | Elmo | Jokes | 1 | 06.04.2007 22:07 |
m: hj 45 projekti, disco -90 ja muuta -HJ MYYTY- | samik | O/M/V Muut | 4 | 24.05.2005 16:58 |