Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.05.2014, 07:21
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Kertokaapas minulle ja muille tietämättömille noista välityksistä lisää.

Nyt on mainittu 80:1 ja 110:1. Netistä kun selailin niin löytyi paljon isompaakin lukua?
mm. 159:1, 211:1, 230:1, 261:1, 315:1 ym.
Miksihän on näin paljon eri välityksiä?

Mikä pyörii 80 kierrosta kun jokin pyörii yhden kierroksen? Vai miten se nyt menee?

t. Ismo Ämmä
Mitä isompi vetoteho, sen tiheämpi välitys yleensä.

Esim. 80:1 välityksellä moottori pyörii 80 kierrosta, kun rumpu pyörii yhden kierroksen jne... Eli jos välitys on harvempi, moottorin vääntömomentin on oltava suurempi, että saavutetaan sama vetoteho.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Runva - vinsseistä kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 18 15.09.2010 22:44
Kysymys vinsseistä blomi Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 09:03
kellään kokemuksia TML vinsseistä? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 21 11.02.2007 18:11
kokemusta/tietoa KEW merkkisistä vinsseistä Cental73 Tekniikka & Jutustelu 9 11.08.2006 22:51
tojon pto vinsseistä Tekniikka & Jutustelu 4 02.04.2005 11:12


Sivu luotu: 12:19 (GMT +2).