![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Taaspa sitä tuli ajankiluksi käjet liattua. Toinen sussuki sai luovuttaa moottorin. Oikein hyvin tallissa valmisteltu homma, paitti kaks pulttia jäi kiinni vaihelootan ja moottorin väliin, ja tietenkin pohjan puolelta. Ei navetassakaan mitään herkkua, mutta kun pukkasi romun tuohon liejulätäkköön niin kylläpä oli mukava selällään siellä maata ![]() Auto tuli pukattua siksi ulos, kun tallissa ei nosturia, ja mikkään vehe ei sopinu myöskään sisälle tarpeeksi hyvin. Proto-valametti toimi nostimena, ja voima riitti. Vähän hirvittikin aluksi kun luulin että kaikki pultit irti ja vähän riskimmästi piti yrittää vetää konetta ulos ![]() Ja ihan kun vittuillakseen yhestä pinnapultista lähti mutteri irti koneen päästä, sekin vähän taisi vaikeuttaa poisottamista. Tyhyjäksi konetila kuitenkin jäi: Tämän näköstä tuli ulostukseta: Vinssikin saapui, mutta ennen sovittelua pittää ottaa suska takasi tallin puolelle, jä käyä hakkeen 8mm läkkipeltiä niin pääsee sovittelemaan/tekemään alustaa. Offtopic; Ei ois kellään osia tähän?:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Renkaatki tuli, johan tuo on aikaki päästä nastoista eroon
![]() Vähän mallailua, tulikohan liian isot ![]() Noo, taitaa kuvakulma valehella, ja jos ei niin sitte pitää tehä lisää tilaa.. Huomenna vanteet ja kumit pajalle ja illalla alle, jos mahtuu! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Aamulla kumit+vanteet paikalliseen rengasliikkeeseen ja iltapäivällä töistä tullessa naitetut kyytiin. Sitten pitiki jo alkaa testaileen sopivuutta.
Etutassut ilmassa sopivat pyörimään/kääntymään hyvin, mutta kun tunkin otti poies niin kääntäessä otti etupään muovipuskuriin kiinni. Lähtökohta oli tämä Ja rälläkällä pois tämän verran Joka riitti, paitsi että roiskeläpät sai kans lähtiä pois. Takapää alkuun vaikutti helpommalta, jota se nyt tähän saakka olikin. Mutta kun hiekkakasassa testasin "joustoja ", takakaaret ylsivät renkaan pintaan. Vähän pienemmällä ET:llä olevat vanteet ois ehkä paremmat, mutta taitaa kuitenkin saaha muovilevikkeet lähtiä, ja peltilipareille sitten pittää näyttää vähän rälläkkää. Ainiin, ne kuvat on kivoja, ainaki mustaKyllä tuolla normaalissa ajossa pärjää, mutta ennenku lähtee leikkimään, ainakin jotakin on tehtävä: 1. Asenna vinssi 2. Vaiha jouset&iskarit AVK:lta tulleesta pirssistä 3. Ota spalsh guardit pois 4. Käytä katastuksessa Tuommonen siitä nyt normaali-ilmeeltään tuli |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Minkäs kokoset nuo on?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuosta tulee hyvän näkönen kun nostat reilu 5cm. Itsellä ollut kaks tuommosta projekktia vm 91 pätkä vitara ja nyt 04 grand vitara joka on hyvin pitkälti samanlainen tekniikaltaan. Laitoin siihen kans 235/70-16 renkaat.Jousetkin taitaa olla just samat ainakin noissa lyhyissä malleissa.
Keulaan ite laittaisin uudet jouset(vähän löysemmät ja pidemmät) ja takapää menis vaikka palikka korotuksellakin kun sisään joustoa tuntuu takana riitävän kuitenkin. Iskarit vaan tarvii vaihtaa tai jatkaa.
__________________
Haetaan Hondamiehet pois metsästä.... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mutta tänään sain intoa alkaa mallaileen vinssiä vitaran keulaan. Nyt olisi hyvät neuvot kalliit. Alkutilanne etupuskuri paikoillaan tämä: Tuon allekun vinssiä sommitteli niin jäi aivain liian alas. Seuraava vaihtoehto on heittää tuo puskin v*ttuun ja laittaa vinssi runkopalkkien väliin jotenkin näin Jääkö tuo vieläkin liian alas? Munsta jää.. Tehäkkö kokonaan uus puskuri, vai laittaakko vinssi puskurin etupuolelle jotenkin niinku tähän malliin (minun silmää ei vaan oikein miellytä): ![]() Mikä käytön kannalta hyvin? Alla vai eessä?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| Kyssäriä Vitarasta | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2009 09:54 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |