![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Rovereissa ainakin pahimmat ruostumiset näyttäis olevan niissä kohdissa missä on alunperin korikittiä...liekö huonolaatuista kittiä sitten tehtaalla laitettu ....mutta itse ens vetäny hitsuuttelujen jälkeen kylmäsinkin ja vasta sitten kittiä jos on tarvinnut.....joku muu voi olla toista mieltä.
|
|||
|
|||
|
Ite oon taas vetänyt kitit suoraan pelloille ja olettanut saavani maksimaalisen tartunnan näin. Tinallahan pitäs turata mutta bilteman superhypermetallitäytteellä olen turannut mitä on tarvinut.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Mokin pohjatyöt ja pystytys. | H_Nietu | O/M/V Muut | 3 | 13.03.2010 09:58 |
| Tarjotaan osaavalle Hiluxin maalaus ja pohjatyöt | dragonfly | O/M/V Muut | 6 | 08.06.2008 21:15 |
| Korin korkeapainepesusta??? | taksu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.08.2005 18:50 |
| korin korotusta | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 24.07.2005 08:17 |
| Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2005 19:00 |