![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
""Pulla" UAZ maastoväreissä ja takanaan sininen lyhyt Toyota BJ isommilla renkailla, mutta todella siistissä kunnossa päällepäin.
Tuossa vanhalla Nurmijärven tiellä, Keimolan kohdilla, puoli kuuden kieppeillä, Klaukkalan suuntaan menossa. Ajelin siinä vastaan tuolla "Rellunpippanalla"
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kännitopic 2014 | ssuvik | Chit-Chat | 960 | 01.01.2015 06:25 |
| LADOGA 31.5-8.6.2014 | HaKu | Tapahtumat | 168 | 10.12.2014 18:44 |
| 2014 | hj 60/61 | Chit-Chat | 17 | 01.01.2014 04:09 |
| Kelekkakausi 2013-2014 | Joske | Chit-Chat | 12 | 31.12.2013 15:06 |
| Ladoga 2014 | HaKu | Tapahtumat | 0 | 23.09.2013 15:07 |