Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.04.2014, 17:11
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

""Pulla" UAZ maastoväreissä ja takanaan sininen lyhyt Toyota BJ isommilla renkailla, mutta todella siistissä kunnossa päällepäin.

Tuossa vanhalla Nurmijärven tiellä, Keimolan kohdilla, puoli kuuden kieppeillä, Klaukkalan suuntaan menossa.

Ajelin siinä vastaan tuolla "Rellunpippanalla"
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kännitopic 2014 ssuvik Chit-Chat 960 01.01.2015 06:25
LADOGA 31.5-8.6.2014 HaKu Tapahtumat 168 10.12.2014 18:44
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
Kelekkakausi 2013-2014 Joske Chit-Chat 12 31.12.2013 15:06
Ladoga 2014 HaKu Tapahtumat 0 23.09.2013 15:07


Sivu luotu: 19:27 (GMT +2).