![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Akseli kääntyy vejättäessä kohta enemmän kuin joustoissa ja nopeasti. Joten parempi noin päin, lehtijouset on vekkuleita Traction bar:in kanssa sitte ehkä toisinpäin.
__________________
Mitsu shogun 3d -87 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
traktorbarssi on koht ollu sen 2 vuotta tos tallin kulmalla oottelemas asennusta
![]() tänää korjailin hihnat kohilleen. joutu tehostimen ja alipaine pumpun korvalliset aukomaa ja muuttamaan. kauhian perseelläänhä ne oli mut ei ollu aiemmi jaksanu paneutua. iha eksaktit ne ei varmaa vieläkään oo mut eipä tuo pannu kierräkkään et jaksas hihnat heittää pois ![]() samal turailin uuvet raskaspolttoöljy linjat, johot napostelin konehuoneesta noi niiku jotekkipäi järkevästi ja raksin turhia pois, laitoin uuven öljynpaine anturin. vanha tynnyri malli oli täyn mutaa ![]() koneen huohotuksen ja alipaie lutkuttimen letkun vetäsin ylös tulipeltiin. voi olla et liitän ne viel ronkkelin tuubiin? ja noitte orkkis kumi paskiaisten ja nylon tanko virityksen tilalle tein vähä tukevammat. 60mm rst torvea ja isot prikat päihin. 3mm kumi matosta viel lisut toho.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
tänää turahti pitkästä aikaa käyntiin!
uus pöö suodatin on joteki Fail ku ei laske ainetta läpi? sen kans tuli Oton kans painittua useempi hetki ku ei tullu mieleekää et noi yksinkertane osa vois olla täyttä paskaa..ja ku hörähti tulille ni eihä jakokopan oili täyttö roppu ollu paikallaa ni on vähä lurpikanttia nyt konehuoneessa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
|
museo Jeepille enoo tehny oikee mitää. vinssin rele poksii tein pitemmät piuhat et saa pois vinssin eestä ja jotai pientä et vois leimalle viiä. ei vaa oikee tietoo tosta turpon kanssa leimalle viemisestä mitä lappuja haluuvat vai mitään???
![]() ![]() latoka jeeppiä sensiaan pajotettu vaihtelevalla menestyksellä sillontällön uuvet 33 12,5 junkel trekkerit siihe tulla tupsahti alle.. vaikkakin nehän ei mahu olemaan ilman vähintään 3 tuuman korotusta mikä maksaa sen 1500 - 2000e jep jep.. ja kyllähän mahtuu ja helposti ihan vakio vanteilla ![]() muuta ei tarvittu ku urtsu pökäle etupäähän ja : pien rälläkkä, hitsuutus aparaatti ja seppä kaiken voi tehä kalliisti ja vaikeesti jos lukee vaan ameriikan foorumeita ![]() ![]() huomen teen tohon takapuskurin valmiiks ja alottelen maalausta ja ja jos jää aikaa ripeltelen snorkkelin katolle.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Itellä konehuoneessa putsarit ja boksit just samal tavalla identtisesti tällä hetkellä
. Olisko ideaa vähiten tilaa vievästä suodattimesta, pitäs saada vieläpä vesitiiviiseen tilaan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
meil menee norkkeli katolle. tein sen eilen ja putsari pönttö sen päähän.
sähköille tehää sen verran et kaik sähköt/liittimet menee uusiks mallia veden kestävät ja paineistettu jakaja.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuon tehostimen täyttö korkin muokkaisin ylemmäs ettei hörpoää vettä jokien ylityksessä
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#8
|
||||
|
||||
|
on jo tehty.. kummassakin KeTTu Jeepissä..
ja sakinaavia näköjää voi käyttää sen melkee puol tuntia vajaa öljysenä eikä mee mikskään .. vähä unohtu liemet välistä ku kasailin ja koe käytin...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#9
|
||||
|
||||
XJ:ssä lämpö onkelmia?
Terveeks
Tarviikon tän XJ:n koehuoneen lämmön poistoon mitenkään varautua kun tuppaat väliillä nää hyytyvän kuumuuteen normi safareillakin? Vai onko jatkuvasti kisassa upoksisa kylmässä vedessä joten lämpö onkelmia ei tule? ![]() t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ei tuossa viime kesänä kummempia lämpöongelmia ollut. Normi visko+sähköflekti ja konepellin takareunaa nostettu n. 40mm.
Syylärin puhtaus tuossa vaikuttaa, siihen pitää jotain kivaa viel keksii ettei oo kuraa täynnä. KeTTu TyTöT/ Antti |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Turpon laitoin uuvel viisii takasi ni ois melkosen helppo tehä torvi kuski puolelta a pilaria pitkin katolle... tietenki vuoraisin sen lasikuidulla ettei itteesä polttas mut kelpaakoha leima setälle? ??
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Koko 33x12,5x15? |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Mitälie vatuloita on en muista
vanne tukusta noi tuli.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#14
|
||||
|
||||
|
oli 454:ss:än kans juttuu joskus et xj:t mutustelee noita ylä varsien puslia.. no joo .. ite pusla noi niiku teorias oli leima kunnos .. eli puolet kadonnu matkalle ja lähteny karkuun mokomat pökäleet.laitetaa uuvet ja hepataa vaikka kiinni ku ei näytä muute kestävä paikoillaan ja koppii ilmestyny saha telinettä, ves kannu ja pensiini kanistra ja oha siel sika osastol nyt vaihtunu sohvaki yksöis istuttavaks.. eli 3 paikkane leima ens viikolla ja suunnistus ohjelmistojen päivitys. oon koittanu koko viikon mangnetisoida honkkarin euron kompassia .. pitäs vissii joteki parantaa tota suuntimaa kait? viisari vipeltää nii hitost ainaki? ilmeisesti kuuluu toho "päivitykseen" jotekii? ![]() ja tulostin venäjän kartanki paperille ettei saatana eksytä! ![]() tos viel linkki jos joku muuki haluu päivittää suunnistus ohjelmat ajantasalle ![]() https://www.google.fi/maps/preview?q...ed=0CCoQ8gEwAA
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Luokat |
| jeep, valmet, wagoneer |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |