![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Sinnehän se putkahti. Sitten pitäs kurkistella kartaanijarun sisuksiin että jotta oonko laittanu vaijerin väärään reikään vai mitenkä on käyny? Joutuu melkein takapenkille jarrukahvan vetämään ![]() pakojöötiin tuli aikonaan laitettua tommonen jatko ku tuli savut tupaan. Olikin sopivasti tommonen joustava osa tallissa vapaana.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli joskus ljn kylkiputken päässä joku silikooni luttero
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Minä mietin pään kipeäksi että mitenkä tuon putken tekis ettei tarviis joka keikan jälkeen korjailla. No päätin sitten laittaa tollei poikittain tuonne auton alle, sittenhän se pää vasta kipeeks tuliki ku savua pukkaamaan tuonne kapiiniin eikä auttanu vaikka ajeli avona. Tuo jousto-osa pelasti tilanteen eikä oo tarvinnu toistaseks korjailla.
|
|||
|
|||
![]()
Ei edes kesä kerenny tulla ja autolla pääsi ajamaan
![]() Varovasti ajelin tuossa lenkkiä eikä kartaani ainakin vielä ravistellu, tiedä vaikka rakentelut onnistu. Pikkusen on semmoinen tunne että jos tälläkin akselilla lukko paukkuu ni joutuu remontin korjuuseen.
|
|||
|
|||
![]()
Diipa daapa naapuri sanomaan että olis harvennusta tuloillaan ja rankoja jäis vähä ylikin. Pitihän se traktoriin tehä metsä varustus.
Nyt kun on ollu jonkun aikaa maastopaineet 0,00bar ni pikkuhiljaa alkaa tuo renkgaskin menemään kurttuun. Pitää varmaan toiselle puolelle saada alipaineen puolelle ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Juhannus tulee. Otettiin rakkori hyötykäyttöön. Saattaa osa olla kyllä naapuirn Fendillä tuotu
![]() Jospa sitä kohta jatkais pikkusen jiipin rakentelua.
|
|||
|
|||
![]()
No nii nyt alko SJ projekti etenemään. Vaihtu kokonaan toiselle paikkakunnalle ja eri mies tekemään. Omistaja ei ainakaan vielä vaihtunu, lupasin kyllä että saa ajella niin paljo ku vaan haluaa. Puraseeko offi kärpänen sitten ja nimet vaihtuu luovariin? No se selviää aikanaan. Itellä on tuommoinen synnytyslaitos projekti ihan näillä näppylöillä ni ei kerkii oikein mitään tekemään.
Kesäloma alkoi ni piti kaivaa traktori esille. muutaman tunnin ahertamisen jälkeen näytti tältä Kylvökausi taisi mennä jo ohi, mutta josko sitä pääsis talven kunnossa pito tarjous kilipailuun mukaan ![]() Kohta ajetaan toi tallista pihalle ni pääsee mini jeepin siirtelemään viimosen päälle hyvälle paikalle. Tein 4 hyllymetriä lisää ni pääsee talliakin siivoileen.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Sj413 vaihdelaatikko ja kone | juti1600 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 27.12.2012 20:55 |
Ostetaan SJ413 kytkinpoljin ja vipu | JMJ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.08.2012 19:43 |
Myyty Vanha 45hp monark perätyönnin sähköstartilla | Jugga | O/M/V Muut | 3 | 29.05.2012 19:34 |
Myyty SJ413 kone ja 5 lovinen loota | Ylermi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.06.2010 21:32 |
Ostetaan sj413 moottori ja laatikko | watipaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.05.2009 06:18 |