Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.04.2014, 08:26
Deluxe66 Deluxe66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 25.02.10
Sijainti: Äänekoski
Perusasetus

Sinnehän se putkahti. Sitten pitäs kurkistella kartaanijarun sisuksiin että jotta oonko laittanu vaijerin väärään reikään vai mitenkä on käyny? Joutuu melkein takapenkille jarrukahvan vetämään

pakojöötiin tuli aikonaan laitettua tommonen jatko ku tuli savut tupaan. Olikin sopivasti tommonen joustava osa tallissa vapaana.

Vanha 15.04.2014, 12:39
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Perusasetus

Mulla oli joskus ljn kylkiputken päässä joku silikooni luttero se kans vähensi sisälle tulevan savun määrää ja ääniä kun tuli kylkilinjalle putken pää. Sellainen hyvä puoli siinä oli että kun se painui jotain kiveä vasten lyttyyn niin sen kuuli äänistä mutta mitään ei hajonnut ja yllättävän pitkään se aina kesti etten kuin paloi pilalle
Vastaa lainaten
Vanha 15.04.2014, 14:24
Aktiivijäsen

Perusasetus

Minä mietin pään kipeäksi että mitenkä tuon putken tekis ettei tarviis joka keikan jälkeen korjailla. No päätin sitten laittaa tollei poikittain tuonne auton alle, sittenhän se pää vasta kipeeks tuliki ku savua pukkaamaan tuonne kapiiniin eikä auttanu vaikka ajeli avona. Tuo jousto-osa pelasti tilanteen eikä oo tarvinnu toistaseks korjailla.
Vanha 18.04.2014, 13:02
Aktiivijäsen

Perusasetus

Ei edes kesä kerenny tulla ja autolla pääsi ajamaan

Varovasti ajelin tuossa lenkkiä eikä kartaani ainakin vielä ravistellu, tiedä vaikka rakentelut onnistu.

Pikkusen on semmoinen tunne että jos tälläkin akselilla lukko paukkuu ni joutuu remontin korjuuseen.

Vanha 08.05.2014, 13:11
Aktiivijäsen

Perusasetus

Diipa daapa naapuri sanomaan että olis harvennusta tuloillaan ja rankoja jäis vähä ylikin. Pitihän se traktoriin tehä metsä varustus.

Nyt kun on ollu jonkun aikaa maastopaineet 0,00bar ni pikkuhiljaa alkaa tuo renkgaskin menemään kurttuun. Pitää varmaan toiselle puolelle saada alipaineen puolelle
Vanha 26.05.2014, 08:42
Aktiivijäsen

Perusasetus

Juhannus tulee. Otettiin rakkori hyötykäyttöön. Saattaa osa olla kyllä naapuirn Fendillä tuotu

Jospa sitä kohta jatkais pikkusen jiipin rakentelua.
Vanha 01.07.2014, 21:05
Aktiivijäsen

Perusasetus

No nii nyt alko SJ projekti etenemään. Vaihtu kokonaan toiselle paikkakunnalle ja eri mies tekemään. Omistaja ei ainakaan vielä vaihtunu, lupasin kyllä että saa ajella niin paljo ku vaan haluaa. Puraseeko offi kärpänen sitten ja nimet vaihtuu luovariin? No se selviää aikanaan. Itellä on tuommoinen synnytyslaitos projekti ihan näillä näppylöillä ni ei kerkii oikein mitään tekemään.

Kesäloma alkoi ni piti kaivaa traktori esille.

muutaman tunnin ahertamisen jälkeen näytti tältä

Kylvökausi taisi mennä jo ohi, mutta josko sitä pääsis talven kunnossa pito tarjous kilipailuun mukaan

Kohta ajetaan toi tallista pihalle ni pääsee mini jeepin siirtelemään viimosen päälle hyvälle paikalle. Tein 4 hyllymetriä lisää ni pääsee talliakin siivoileen.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Sj413 vaihdelaatikko ja kone juti1600 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 27.12.2012 20:55
Ostetaan SJ413 kytkinpoljin ja vipu JMJ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.08.2012 19:43
Myyty Vanha 45hp monark perätyönnin sähköstartilla Jugga O/M/V Muut 3 29.05.2012 19:34
Myyty SJ413 kone ja 5 lovinen loota Ylermi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 14.06.2010 21:32
Ostetaan sj413 moottori ja laatikko watipaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.05.2009 06:18

Sivu luotu: 03:13 (GMT +2).