![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mulla oli 413 taka akseli vasemmalta puolelta kokonaan puhki sieltä pedin alta sekä täyttöropun puolelta näky läpi kun käytin koko akselin puhalluksessa, eli irti vaan ja puhallukseen niin näkee kaikki vauriot koska tuskin on yks Ainoo kohta mistä on ruostunut läpi.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |