![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuuli tunneliin lisäilin hieman peltiä siinä toivossa et jäähtyis hieman paremmin kun syyläri tulee olemaan tukossa kura/savivellistä... taka-akselille tei linkkitangon keskelle jonka pitäs ajaa traction barin virkaa. ainakin pinjonin pomppiminen loppui lähes täysin. rungon päässä on hj:n riipukkeen polyuretaani pusla ja akselin päässä on 143 scanian iskarin puslat/holkki hässäkkä. puslan läpituleva tappi/pultti on 14mm. ton palkin jäykistelin hitsuuttelemalla sieltä täältä kun toi on vaan kaks päällekkäin pokattua 2mm peltiä pistehitsen. vinssikin tuli laitettua paikoilleen ja sehän oli gew 10000lbs, uudella come up:n 5,6hv moottorilla (15000lbs). releboksi tuli vanhasta abt 10000:sta ja siihen laitoin ramseyn langattoman kauko-ohjauksen...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() alkaa visii toi samsungin kamera olemaan tiensä päässä
pienempää ruoria niin mahtuu hieman paremmin tonne pieneen hyttiin, kuvassa näkyy myös patrollista lainattu keskikonsoli.
valojen katkasiat ja kompuran painemittari kulmavalot takaviistoon 18W/per puoli valoja eteen... 108W |
#3
|
||||
|
||||
![]()
komee on hilu
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#4
|
|||
|
|||
![]() pitkästä aikaa taas jotain tapahtumaa tallissa... muutakin kuin kaljan juontia...
tuli hommattua käytetyt dobinssonin +50mm pakat eteen, jos sais vaikka auton seisomaan taas suorassa.
sitten tuli irrotettua pakki vammainen vaihteisto ja kannettua 4.7:1 välityksen omaava ln46 mallin hailuksin jakis rinnalle. tuli nyt laitettua ln65 päälaatikko, ln46 jakotoosalla ja trail gearin 4.7 välitys setillä paikoilleen liluskiin. jokohan alkas löytyy paremmin välityksiä kivikkoon/suolle... Viimeksi muokannut jv : 31.05.2014 16:14 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
sunnuntai iltapäivän ratoksi muokkasin hieman vaihteistonkannatinpalkkia.
Sopivasti heti alkuun loppu migistä kaasu, joten täyty kaivella puikkokone esiin. Joku olikin jo valmiiksi madaltanut tota "kyhmyä" tosta keskeltä, joten hitsuuttelin tohon hieman vinoolippaa siinä toivossa et toi etureuna ei olisi enää niin tarraava kuin alunperin. Jakolaatikolle tein panssarin samalla. Oli tosi mukava auton alla sytytellä puikkoa vapisevin käsin kun hieman eilis ilta vielä hikoilutti. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä puikkohommat(kin) on paljon mukavempia kun on vähän voita nokassa....
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onkos tuo ilimanpuhostin alkuperäinen vai mistä vehkeestä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux LN105 | Junnu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.01.2014 08:13 |
Katusulku a la Hiluski | Urbancityboy | Chit-Chat | 18 | 11.07.2007 01:06 |