![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nallerannan kumipääkomppanian varamarsalkka vuonna ??? Olikohan 00
__________________
puukko 2 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
III/90, nyt Korpraali, intissä spolli ja kunniakaarti
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
II/90 KaartP / UudjP, res. Spol kers
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Turhan kauan jo kun sielt pääsi.. jopa 4 ja puol kuukautta
![]() Sodankylä, Spade 2/13. SissiK / 1 JK. (ylläripylläri että spade, koska ammatti kokki)..
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
2/05 Jk, PST, Kontioranta
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Merivoimat HelLAs III/87 Upinniemi, AUK1: 15.JV-AUK I/87, AUK2: SähkötK Riihimäki; Tutka-As AU I/88, res. Kers.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 10.04.2014 20:34 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
2/99 Säkylä
|