![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuota kokemusperäistä tietoa kaipaankin, teoriaa löytyy kirjoista.
Huono kokeilu tuo olisi muutenkin kun onnistumista en mitenkään pysty mittaamaan, kovuudet voisi kai mitata ja kun alkaa olla lattaraudan tasolla niin päästelyt varmaan on päästelty ![]() Mitä tuossa päästössä voisi mennä vikaan? Tuleeko muotovirhettä tms? Kuulia ei varmaan kannata lämmitellä.. Jos nivelet kestäisi 20km niin kestävyyshän olisi jo tuplaantunut! Ei kai loppuun kuluisi pehmeämpinäkään. Jos ajattelisi järkevästi nivelen kilometrikustannusta ja vaihtotyötä niin eihän noissa heikoiksi todetuissa ole mitään järkeä. Jos toisesta nivelestä on malja halki niin kokoan jämistä yhden ja heitän nuotioon, siinä tulee varmasti hyvä ![]()
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 murroksen vaihto | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.05.2013 14:32 |
Volvon murroksen rasvaus | ismo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.04.2011 14:49 |
murroksen malja | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.08.2009 08:33 |
Murroksen suojakumi | härski | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.09.2008 14:52 |
volvon murroksen suojakumi? | oska80 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 18.02.2008 18:04 |