Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.04.2014, 19:47
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Perusasetus

Löytyisikös joltakulta töitä tai vinkkiä töistä, tästä Pääkalloseudulta tai Uudenmaan alueelta.

Kyseessähän on jo siis 44-v ylipainoinen, huonot elämäntavat omaava Ukonrähjä.

Kokemusta on monenlaista, Ravintola-alalle aikanaan olen kouluttautunut ja vähän niitäkin hommia joskus hamassa nuoruudessa tehnyt keittiössä ja kaljaa anniskelemassa, 11 vuotta olen viettänyt merillä hommissa, olen turvatarkastunut ihmisiä lennoille, ajanut "paskaa" (Alkoholia, Teräaseita, Palavia nesteitä yms.) Transitilla, varastoinut sitä ja hävittänyt Ekokemille, tehnyt kuljetussuunnittelua, paikallisvartiointia.

Viimeksi olen ollut Lentorahdin kanssa pulaamassa Rahtiterminaalin konttorissa, varastointia, kuljetusta, toimistohommia, asiakspalvelua yms.

Nyt olis hakusessa jonkinlaista hanttihommaa, mieluiten jotain autojen yms. parissa vaikka oppipojaksi, oppia lisää kaikenlaista.

Mutta, jos nyt jollakulla jotakin olisi tarjolla, niin vaikka privaa tulemaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Töitä tarjolla JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2012 07:47
Offroadtarvikkeessa töitä tarjolla TML Tekniikka & Jutustelu 26 29.08.2007 20:29
Tahtoo töitä! mehtämörö Chit-Chat 16 17.02.2007 13:29
töitä putkimiehelle junnu78 Chit-Chat 2 23.01.2007 22:53
Töitä tarjolla -B- Tekniikka & Jutustelu 8 20.03.2006 06:52

Sivu luotu: 10:58 (GMT +2).