Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.11.2004, 20:30
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

TIC parabolilehdet joka nurkkaan. Hyvää tulee (kokemuksella).
Tietenkin jos eteen meinaan rankun akselia niin sinne kierteet.. Samallahan kannattaa perä vaihtaa rankun perään (menee sitten välityksetkin oikein ) Taakse laittaisin kyllä ihan salisburyn akselin. Kai se rankunkin vois kestää. Toisaalta jos on rahaa millä mällätä vaihtaa alle defenderin akselit (saa kierteillä, levyillä ja lukoilla).
Jos vaihdat konetta ja/tai laitat 33" kummia kannattaa askikin vaihtaa. Sarjalaisen aski ei ole oikein tunnettu kestävyydestään. Varsinkaan jollain tehokkaammalla koneella.


Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Land Rover Series IIA 109 1970 hietsu Maasturiprojektit 25 02.12.2008 20:31
land rover vuosimalli 1970 diesel rytokasa Tekniikka & Jutustelu 6 02.05.2007 14:24
M: Land rover series II Hippo O/M/V Ajoneuvot 1 26.02.2007 20:37
Land Rover Series III Tekniikka & Jutustelu 6 14.12.2005 09:03
Lantikka, tojota vai land rover? Shuttle Tekniikka & Jutustelu 33 08.07.2004 15:59


Sivu luotu: 06:31 (GMT +2).