![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siinä olisi kuvia
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Melko hilpeen näköinen tsydeemi.
Otappa tuo rhs-palkin pätkä pois ja katkase tuo alkuperäinen tanko keskeltä poikki. Sitten etsit pyöreen putken 3mm seinällä joka menee just tuon alkuperäisen tangon päälle. Reilusti ne sisäkkäin (4cm)ja nätti hitsuu sauma liitoksiin. Ei varmaankaan laillisluvallinen ratkaisu, mut ei ainakaan pistä niinpal silmään. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jotenki näin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tälläsiä oon pariki tehny eikä leimasedällä ollut sanomisia.
Yleensä kaikki muutokset mitä tekee kannattaa tehdä siististi niin niitä ei syynätä yhtälailla kuin nopeita 5min virityksiä. Pääsee itekki helpommalla. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos ohjeista. Teen tuolla katkaisu menetelmällä niin tulee siistimpi. Onko putken sisälle laitettu mitään tukemaan tuota rakennetta ?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
mielenkiintonen vääntökäyrä. huippuvääntö vasta yli neljässä tonnissa.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos ohjauksen osia saa hitsailla autotallissa "teen sen itse-" periaatteella, niin kyllä ajat ovat muuttuneet!
Aikanaan kun tein tuohon nimimerkin mukaiseen bj:hin SOA:n, niin piti konttorille toimittaa selvitys akseliputken;- uudesta lehtijousen korvakkeen;- ja hitsaussauman materiaalista, ja sattuneesta syystä tuosta bj-40 akseliputken materiaalista ei löytynyt mitään tarkkaa, ainoastaan joku japsi standardi, ja maininta että lujempaa kuin tuo! Ja kun hitsaamalla kasattu, ja U-pultit pitää satulan paikoillaan, niin meni läpi harkinnan jälkeen, kun totesin: Jos tuo pettää, niin pitää hakea metsäkoneella pois, sillä ei petä asfaltilla Nakkikioskin nurkalla. Toki en usko, että tuo huolellisesti toteutettuna pettää! Mutta Muutaman tee-se-itse patentti ohjauslaitteiden hitsauksissa/taivutuksesta on pettänyt yleisellä tiellä, siis tuttavapiirissä. Ja siis siten, että ratin ja vähintään toisen eturenkaan yhteys on kadonnut. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kas kas se ei ollut vain ratigan90 kaveria jonka hitsaukset eivät kelvanneet mutta kauan kesti ennen kuin tätä kommentoitiin mutta on kai hitsaajalla ero??
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Vaihdettujen osien vertailu
2.446l 2L LN110L 61kw
Vertailuun varmaan tuo bensa malli käy 2.2l 4Y YN110 68kw? Tarvisi varaosanumerot tuosta ja omasta mallista että voi vertailla jos jollain on niin olisi hyvä! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hilux ln 110 turbotus. | hiluix | Tekniikka & Jutustelu | 115 | 13.04.2015 19:11 |
Myydään Turbo / Turbotus setti Toyota Hilux, LJ70 | Fourmotion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 15.06.2013 13:54 |
Ostetaan Hilux ln110 2,4d turbopakosarja/turbotus-sälää. | arde | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.08.2011 19:55 |
hilux 2.2 -83 turbotus / rakentelu | pesix | Maasturiprojektit | 70 | 16.03.2011 16:43 |
Ostettu HJ ohjaustanko | fj40 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2010 21:30 |