![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Viime vkonloppuna piti käyä kokeilemassa vitaran maastoajoominaisuuksia. Aika hyvin rattorin mettäjälkiä pitkin pääsi, mutta käännöksen aikana tuli ongelmia. No ei muuta kuin puhelin käteen ja soitteleen rattoria hinaushommiin, paitsi että puhelin oli jäänyt kotiin.. Ja kävelymatkaa lähimmälle talolle n. 4 km... ![]() Muutaman tupakkitauon -ilman tupakkia- jälkeen perälosteria auki, ainoa viksun oloinen vehe oli hinausköysi. Laitetaanpa rattoriaikaiset opit käytäntöön: hinausköyden toinen pää kiinni petäjään, toinen pää helevetin tiukkaan vetävän eturenkaan etummaiseen puolaan. Hyppäytyksellä tämä tunnettiin kun uponnutta rattoria vedettiin kuiville Silloin yleensä kyllä rattorissa oli kettingit ja helpompi hyppäytystaktiikka sitoa parin metrin pölli kettiinkiin kiinni.Konsti pelasi sen verta että auton sai nytkymään muutamia 10ä senttejä ja se riitti. Mutta kyllä tuli lukkoja ikävä, samoin vinssiä. Vinssi pitäsi hankkia, ja tehdä peti tuon tuoreemman tulokkaan keulaan. Valmiin paketin siirto sitten käyttöpeliin ja homma luistaa. Tapahtumistahan ei kuvia ole kun se puhelinkin kotiin jäi. Mutta ainoat vahingot ilmeni tankin vaihossa kun tankin suojaPELTI oli ottanut osumaa sen verran että tankkikin oli painunut vähän läjään. Kukalie jättänyt niin pitkiä kantoja mettään! Tankki meni vaihtoon, suojalle vähän vasaraa ja rostekkia hakattuihin kohtiin. Onko toiset suikkakuskit vahvistaneet alkuperäistä tankin suojaa, vai suoraan uus panssari vahavemmasta tavarasta?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Amatöörejä kaikki palstan rakentelijat, todisteita tulossa
![]() ![]() ![]() MOT Mikset kääntäny näyttöä kyljelleen kun luit tätä? Viimeksi muokannut uju : 27.03.2014 18:53 Perustelu: Todisteet |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Vmäinen tuo melkein kanto hanki. Tai kantaahan se miehen mutta ei autoa.. Puhelin tällä kertaa mukana niin pääsi helpommalla, kello oli tuona päivänä jo kuitenkin hyvinki ilta ja kämpän saunan saunanraikkaana ei kovin paljoa jaksanu tuota haudankaivajalapiota heiluttaa. Pelkona vielä että tulis jäläkihien lisäksi hiki.
Kyllä ne molemmat renkaat pyörii, mutta toisella puolen olikin hiljasempaa.. Nyt auto sitten istuu 7 km päässä kirjoittajasta, saapi ootella viikonloppuun. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Viikonloppun susukin irrotusta varten täytyyki varmaan ottaa wanha woima käyttöön. Tokihan pihasta intikka ja tuoreempikin MF löytyy, mutta tätä vanhinta on aikoinaan hartaudella tehty. Harmi kun ei puhelimesta kokonaista kuvaa löytyny, mutta alla vinkkiä mikä kysessä, joitakin kuvia lisäksi profiilin takana.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Hyviä juttuja! Itellä tuommonen 2000 mallinen gv v6. Jatka samaan malliin.
Viimeksi muokannut Teme : 27.03.2014 23:25 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mukavaa seurattavaa! Kaverilla kans tommonen, siihenkin kertaalleen kone vaihettu ku jakopäästä korkkas jotai
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kiitokset, aina näitä mukavampi on lueskella kun ei ole pelkää yksinpuhelua
![]() Seuraava ongelma tuli ilimi kun käytiin vetämässä suska pois jumista; EVAP-säiliön alaosasta ruutasi pensaa maahan ihan reilusti. Tässä siis seuraavannäköinen mötikkä: Tankinhan minä tähän vasta vaihdoin. Voiko ongelma johtua siitä että on väärinpäin liitetty bensanpaineensäätimen paluuletku ja tankin huohotusletku, siis alla olevasta kuvasta numerot 7 ja 8 Vai mistä tuon EVAPin tulviminen johtuu?? Irrottelin jo tuosta varaosa-autosta saman mötikän, ja samaantapaan toimivat. Kun puhaltaa tankin huohotusletkun liitäntään, ilmaa tulee sekä vapaana olevasta päästä että imusarjaan menevästä putkesta. Kun jommankumman tukkii niin ilma tulee (tietenkin) pelkästään toisesta putkesta.. Imusarjaan ei ole tullut nyt vähään aikaan koskettua, mutta johtuuko tulviminen tuosta mahollisesta letkujen ristiinkytkemisestä, vai ehkä säiliön jälkeen olevan yli/alipaineventtiilin toimimattomuudesta? Viimeksi muokannut uju : 29.03.2014 15:42 Perustelu: kiitokset |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| Kyssäriä Vitarasta | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2009 09:54 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |