Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2004, 15:56
esapee esapee ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.01.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 16
Perusasetus

MORO!
Tuosta Low Coolant -merkkivalosta puheenollen:
Pitääkö myös sen syttyä autoa käynnistettäessä, siis silloin kun kaikki varoitusvalot syttyvät tarkistusta varten? (kuten lataus, öljynpaine jne) Tämä tarkistusvaihe lienee siksi, että voi todeta merkkivalojen polttimoiden olevan ehjiä.
Omassa -90:ssäni valo ei syty. Kuuluuko näin olla vai olisi pottimo rikki?
Uudempien L98-koneiden Low Coolant -merkkivalon anturi on käsittääkseni paisuntasäiliön pohjassa.



Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
evo 7 turbo hj:n koneeseen Tekniikka & Jutustelu 4 11.04.2008 09:53
Bj:n koneeseen kiristymomentit? MiKo Tekniikka & Jutustelu 4 25.10.2006 19:33
Kylmää koneeseen -teemu Tekniikka & Jutustelu 22 31.05.2006 10:57
XP koneeseen w2k??? -MAKE- Software 8 01.01.2006 01:29
alavääntö LR TD5 koneeseen Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2005 06:51


Sivu luotu: 13:30 (GMT +2).