![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ei oo vielä tehtyt mitään huohutukselle, varmaan ulkoilmaan saa suoraan hönkiä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vedä vaan letku imupuolelle. Tai varo ettei sammu keskellä lätäkköä ettei imaise vesiä sisään.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Komian näkönen!
![]() ![]()
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
olisko tml air locker,
en laita huohotinta turbon imuun, huonoja kokemuksia siitä, koko imusarja yleensä aina öljyssä sen jälkeen... patrolleissa ollu mulla aina ulkoilmaan huohotus eikä oo ollu ongelmia vaikka hieman on joskus syvemmissä vesissäkin kahlattu... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pakoputki valmistu 3" happosesta putkesta, yhdellä vaimentimella.
Ihan ok pehmeät soundit tuli, odotin paljon räkäsemmän kuulosta. V6 4runnerin penkit kävi orkkis reikiin kivuttomasti, aikapaljon mukavammat istua kuin orkkis sohva ![]() Myös taka"puskuri"/lauta tuli muokattua ja vahvistettua. taka sähköjä täytyi hieman restaaroida, samalla poistelin ylimääräset johdot. laittelin 15W ledituikut peruutusvaloiks, takavalot olikin jo valmiiks ledit. Akku muutti lavan alle ja akun virkaa tuli hoitamaan töpöstä jäänyt 75ah optima. Etulukon ohjaukseen tuli arbin magneettiventtiili joka muutti rintapeltiin. Kompura löysi paikkansa akulle tarkotetuun telineeseen. kompuran ilmanoton vedän letkulla turbon imulinjasta/ilmanputsarin kannesta. imusarjan tuloputken tein uusiksi kans et ahto linja tulee mukavammassa kulmassa. Turbolla oli aluksi 63mm imulinja mutta se kävi liian ahtaaksi joten tein uuden 76mm. nyt tuntus hengittävän. Hukkaportin kellon vartta sai kans väännellä ja käännellä sekä lyhentää että sen sai mahtumaan ja toimimaan kunnolla. nyt on ahdot 1,2-1,3bar ja se tuntuu olevan kriittinen raja et uusi orkkis tojotan 228mm kytkin vielä pitää. saattaa jopa hieman luistaa jos nelosella aivan maksimit vedättää. täytynee venäjän reissun jälkeen vaihtaa joku hipo kytkin tonne jos vielä oireilee... Viimeksi muokannut jv : 31.03.2014 17:56 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
lisäsin ilmanputsarin lähtöön vielä moottorin huohotuksen ha kompuran ilman oton.
ahtopainekello ja tatsunista lainattu etulukon katkaisia merkkivaloineen... ompakumma jos etulukko hieman vuotaa, kun juotos on tätä tasoa. oli saanu holkkikin lämpöä juotoksen takia ja kutistunut. hion 600 vesihiomapaperilla holkin ja hain etrasta uudet o-renkaat niin alko kiinanarbbikin pitämään ilmat sisällä, ainakin talliolosuhteissa ![]() edit. pitää ilmat myös ensimmäisen testiajon jälkeen ![]() Eilinen ilta tapeltiin jarruja tohon ryskään jussukan kans ja saatiin illasta jo nekin löytymään. noi on kyllä ihan paskat noi tojotan 4-mäntäset etusatulat, aina yli puolet männistä jumissa. pajeron takajarrut piti heti ongelmitta. mädät jarrukilvet nakkasin lepikkoon ja tein uudet jarruletkun telineet yhden satulan pultin alle. tänään olis etupuskurin/vinssipedin valmistusta ja takalokarit pitäs kehittää. alkas olla kiire dynoon ja leimalle kun venäjällä pitäs olla jo 16.4... ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() puskuria.
puskurin "runko" ja vinssin kolo alkaa muodostumaan
puskutin takatukineen pohjamaalissa emäntä tuunas ovet siten se suurin juttu, Hiluksi sai tänään leiman ja muutokset otteeseen. vinssiä ja pikku varustelua vaille siis valmiina lähtöön venäjän maalle ens viikolla. ![]() ei saanu vinssiä yhtään sisemmäks kun en halunnut syyläriä siirtää mut ei tuo nyt kovin paha toi etuylitys ole... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux LN105 | Junnu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.01.2014 08:13 |
Katusulku a la Hiluski | Urbancityboy | Chit-Chat | 18 | 11.07.2007 01:06 |