Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.03.2014, 21:27
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

ei oo vielä tehtyt mitään huohutukselle, varmaan ulkoilmaan saa suoraan hönkiä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.03.2014, 21:30
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Wink

Vedä vaan letku imupuolelle. Tai varo ettei sammu keskellä lätäkköä ettei imaise vesiä sisään.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.03.2014, 23:33
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Komian näkönen! Mikä kiinanihme ilmalukko tuossa siis on edesä?
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.03.2014, 11:25
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

olisko tml air locker,
en laita huohotinta turbon imuun, huonoja kokemuksia siitä, koko imusarja yleensä aina öljyssä sen jälkeen... patrolleissa ollu mulla aina ulkoilmaan huohotus eikä oo ollu ongelmia vaikka hieman on joskus syvemmissä vesissäkin kahlattu...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.03.2014, 16:55
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Pakoputki valmistu 3" happosesta putkesta, yhdellä vaimentimella.
Ihan ok pehmeät soundit tuli, odotin paljon räkäsemmän kuulosta.










V6 4runnerin penkit kävi orkkis reikiin kivuttomasti, aikapaljon mukavammat istua kuin orkkis sohva




Myös taka"puskuri"/lauta tuli muokattua ja vahvistettua.
taka sähköjä täytyi hieman restaaroida, samalla poistelin ylimääräset johdot.
laittelin 15W ledituikut peruutusvaloiks, takavalot olikin jo valmiiks ledit.




Akku muutti lavan alle ja akun virkaa tuli hoitamaan töpöstä jäänyt 75ah optima.




Etulukon ohjaukseen tuli arbin magneettiventtiili joka muutti rintapeltiin.
Kompura löysi paikkansa akulle tarkotetuun telineeseen. kompuran ilmanoton vedän letkulla turbon imulinjasta/ilmanputsarin kannesta.






imusarjan tuloputken tein uusiksi kans et ahto linja tulee mukavammassa kulmassa.




Turbolla oli aluksi 63mm imulinja mutta se kävi liian ahtaaksi joten tein uuden 76mm. nyt tuntus hengittävän.




Hukkaportin kellon vartta sai kans väännellä ja käännellä sekä lyhentää että sen sai mahtumaan ja toimimaan kunnolla.




nyt on ahdot 1,2-1,3bar ja se tuntuu olevan kriittinen raja et uusi orkkis tojotan 228mm kytkin vielä pitää. saattaa jopa hieman luistaa jos nelosella aivan maksimit vedättää. täytynee venäjän reissun jälkeen vaihtaa joku hipo kytkin tonne jos vielä oireilee...

Viimeksi muokannut jv : 31.03.2014 17:56
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.04.2014, 09:46
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

lisäsin ilmanputsarin lähtöön vielä moottorin huohotuksen ha kompuran ilman oton.




ahtopainekello ja tatsunista lainattu etulukon katkaisia merkkivaloineen...




ompakumma jos etulukko hieman vuotaa, kun juotos on tätä tasoa. oli saanu holkkikin lämpöä juotoksen takia ja kutistunut.






hion 600 vesihiomapaperilla holkin ja hain etrasta uudet o-renkaat niin alko kiinanarbbikin pitämään ilmat sisällä, ainakin talliolosuhteissa
edit. pitää ilmat myös ensimmäisen testiajon jälkeen




Eilinen ilta tapeltiin jarruja tohon ryskään jussukan kans ja saatiin illasta jo nekin löytymään. noi on kyllä ihan paskat noi tojotan 4-mäntäset etusatulat, aina yli puolet männistä jumissa. pajeron takajarrut piti heti ongelmitta.
mädät jarrukilvet nakkasin lepikkoon ja tein uudet jarruletkun telineet yhden satulan pultin alle.

tänään olis etupuskurin/vinssipedin valmistusta ja takalokarit pitäs kehittää.
alkas olla kiire dynoon ja leimalle kun venäjällä pitäs olla jo 16.4...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.04.2014, 18:21
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

puskuria.


puskurin "runko" ja vinssin kolo alkaa muodostumaan






puskutin takatukineen pohjamaalissa






emäntä tuunas ovet




siten se suurin juttu, Hiluksi sai tänään leiman ja muutokset otteeseen.
vinssiä ja pikku varustelua vaille siis valmiina lähtöön venäjän maalle ens viikolla.




ei saanu vinssiä yhtään sisemmäks kun en halunnut syyläriä siirtää mut ei tuo nyt kovin paha toi etuylitys ole...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota Hilux LN105 Junnu O/M/V Ajoneuvot 2 30.01.2014 08:13
Katusulku a la Hiluski Urbancityboy Chit-Chat 18 11.07.2007 01:06


Sivu luotu: 23:31 (GMT +2).