Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 24.03.2014, 17:48
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Olet ilmeisesti löysännyt sen hihnapyörän alla olevan ruuvin?? Ja takaa kaikki?? Ainakin tuo säädön kiristyspultti on tuossa kuvassa keskellä sitä kolmikulmaista peltia avattuna, sen pellin alla on se säätö ja saranapiste on se hihnapyörän takana oleva, sen kolmikulmaisen edestä katsottuna oikeanpuoleinen pultti ja sitten siellä on takana yksi mutteri tai ruuvi, joka on aika kettumaisessa paikassa, se pitää kanssa löysätä... Hitsi kun ei enää muista, on noita hihnoja tullut aikoinaan vaihdeltua/kiristeltyä, mutta kun ei muista enää... Mitään varsinaista säätöruuvia siellä ei ole...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Troopperin remmin merkkivalo Terde Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2010 20:25
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 22:21
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.04.2006 13:47
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 23.01.2006 18:43
Tehostimen remmin merkinnät? & Snorkkeliin pääty mikjus Tekniikka & Jutustelu 14 17.04.2004 21:58


Sivu luotu: 05:02 (GMT +2).