![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Olet ilmeisesti löysännyt sen hihnapyörän alla olevan ruuvin?? Ja takaa kaikki?? Ainakin tuo säädön kiristyspultti on tuossa kuvassa keskellä sitä kolmikulmaista peltia avattuna, sen pellin alla on se säätö ja saranapiste on se hihnapyörän takana oleva, sen kolmikulmaisen edestä katsottuna oikeanpuoleinen pultti ja sitten siellä on takana yksi mutteri tai ruuvi, joka on aika kettumaisessa paikassa, se pitää kanssa löysätä... Hitsi kun ei enää muista, on noita hihnoja tullut aikoinaan vaihdeltua/kiristeltyä, mutta kun ei muista enää... Mitään varsinaista säätöruuvia siellä ei ole...
__________________
Killing time is not murder |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Troopperin remmin merkkivalo | Terde | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2010 20:25 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.04.2006 13:47 | |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 | |
Tehostimen remmin merkinnät? & Snorkkeliin pääty | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.04.2004 21:58 |