Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.03.2014, 14:37
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Onko tälläisestä 100% faktaa?
Aloitan omaehtoisen koulutuksen ja saan siihen liitonrahaa. Olen lomautettuna. Opiskelu on päätoimista eli saan kieltäytyä minulle tarjotuista työpaikoista. Saanko myös kieltäytyä jos vanhalla työpaikalla tapahtuu ihme ja töitä alkaa taas olemaan?

Itse olettaisin että kyllä saan. Vai pitääkö minun irtisanoutua edellisestä paikasta?
Et ainakaan suoraan voi kieltäytyä. Varmaan tuo lomautus pitää muuttaa vaikka palkattomaksi vapaaksi tai joksikin ja sitten se käy mielenkiintoiseksi kaikkien tukien kanssa. Eihän sun tilallekkaan voida palkata korvaavaa miestä jos olisit vielä lomautettuna.

Sinäänsä jo se on ihme et olet päässyt päätoimiseksi opiskelijaksi lomautettuna.
Joitakin vuosia sitten kyselin itse tuota mahdollisuutta kun olin lomautettuna niin ei onnistunut.
Ja juurikin tuon takia kun lomautus voi loppua koska vain ja töihin olisi palattava koulusta huolimatta.
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41


Sivu luotu: 10:24 (GMT +2).