Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2014, 12:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Pikku-e:llä menee, tai tietysti jos on riittävän pieni kärry niin vaikka ilmankin.

Joku tällainen (hieman pienempi tosin) oli eemeli- mersun perässä, ja oli oikeasti todella pätevän oloinen kampe. Sen verran piti kuskia haastatella että oliko kärry ihan uusi tuttavuus, tokaisi että muutaman reissun jo ajanut. Oli erittäin tyytyväinen parantuneeseen ajokäytökseen, kun ei aisapainoa ole nimeksikään eli pysyy ohjaavilla pyörillä paino. Ainoa hankaluus kuulemma oli vielä peruuttaminen

http://www.kochanhaengerwerke.de/det...Pr1121Hul.html

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2014, 13:03
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Pikku-e:llä menee, tai tietysti jos on riittävän pieni kärry niin vaikka ilmankin.

Joku tällainen (hieman pienempi tosin) oli eemeli- mersun perässä, ja oli oikeasti todella pätevän oloinen kampe. Sen verran piti kuskia haastatella että oliko kärry ihan uusi tuttavuus, tokaisi että muutaman reissun jo ajanut. Oli erittäin tyytyväinen parantuneeseen ajokäytökseen, kun ei aisapainoa ole nimeksikään eli pysyy ohjaavilla pyörillä paino. Ainoa hankaluus kuulemma oli vielä peruuttaminen

http://www.kochanhaengerwerke.de/det...Pr1121Hul.html

vielä ku sais vetopainot valmistajan sallimiin ni ostasin tommosen miel 2+2 akselisena avalanchen perään (vetopaino n.5tn)...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.03.2014, 21:27
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Pikku-e:llä menee, tai tietysti jos on riittävän pieni kärry niin vaikka ilmankin.

Joku tällainen (hieman pienempi tosin) oli eemeli- mersun perässä, ja oli oikeasti todella pätevän oloinen kampe. Sen verran piti kuskia haastatella että oliko kärry ihan uusi tuttavuus, tokaisi että muutaman reissun jo ajanut. Oli erittäin tyytyväinen parantuneeseen ajokäytökseen, kun ei aisapainoa ole nimeksikään eli pysyy ohjaavilla pyörillä paino. Ainoa hankaluus kuulemma oli vielä peruuttaminen

http://www.kochanhaengerwerke.de/det...Pr1121Hul.html

Just tänään sain kärrykauppiaalta tiedon että mun täysperävaunu tulee ensviikon lopulla suomeen
Elikkä tollanen kun kuvassa, mutta vaan 1+1 akselinen kun tommonen 1+3 akselinen alkaa olla jo niin hävyttömän hintanen ja tolla mun cruiserilla kun saa vetää vaan sen 3300kg niin ei pysty täyttä 3500kg hyödyntää kunnolla.
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.03.2014, 21:42
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Tommonen 1+2 on kuvissa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.03.2014, 21:52
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Tommonen 1+2 on kuvissa.
Joo panovirepaholainen, ei taitais olla hyötyy 3500kg kärrissä neljästä akselista
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.03.2014, 22:23
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TsKo Näytä viesti
Joo panovirepaholainen, ei taitais olla hyötyy 3500kg kärrissä neljästä akselista
eikö noita saa muka 1+1 akselisena 3500kg painoille?, ku se kolmas akseli kuitenki pois hyötykuormasta
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.03.2014, 22:37
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

kakakseliseen ei luvata kun 3000 kg kokonaispainoa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
eikö noita saa muka 1+1 akselisena 3500kg painoille?, ku se kolmas akseli kuitenki pois hyötykuormasta
Näyttäs olevan vaan 3000 kg kahdella aksulalla Ja jos oikein tarkasti lukee tekniset tiedot niin tuo 3500 kg traikkukin on kahdella akselilla. Tämä silloin kun lavan pituus on molemmilla sama 502 cm. Hintaero noilla kahdella on 801 euroa. Kun pituus kasvaa (502 > 611)niin akseleita tulee 3,5 tonniseen yksi lisää!!! Hyötykuorma muuten pienenee!!!

http://www.kochanhaengerwerke.de/det...Pr1123Hul.html

http://www.kochanhaengerwerke.de/310...-anhaenger.htm

Tässä vertailuksi 3500 kokonaispainoinen tavanomainen 2akselinen traikku. On silläkin hintaa!!
http://www.kochanhaengerwerke.de/det...ig-A315Iw.html

Viimeksi muokannut Byrocrat : 22.03.2014 21:30
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.03.2014, 22:54
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
eli sillä kolmannella akselilla saa 420kg lisää kantavuutta ja vähän vakaamman vedettävän kärryn, hinta eroa en huomannu katsoa, siis jos nuo omamassat pitää paikkaansa, että kolmas akseli nosti omaamassaa 80kg, vois teoriassa pitää kyl paikkaansakki
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veturi pic-up jatko-ohjaamolla ja B kortilla? Heikki L Chit-Chat 28 16.05.2012 01:34
Myydään MYYTY: -96 GMC Suburban - B-Kortilla ajettava M1G maastohenkilöauto heicola O/M/V Ajoneuvot 5 12.01.2011 10:43
Ostettu B-kortilla ajettava avolava kivinen O/M/V Ajoneuvot 0 05.08.2009 18:44
Eihän sitä kortilla ajeta...??? secretary Chit-Chat 9 11.02.2007 10:12


Sivu luotu: 11:37 (GMT +2).