Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 29.10.2004, 22:32
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Jep,

porttaalin alaosa lähti nätisti irti noiden 7 mutterin jälkeen, jarruputken pätkät otin irti kans. Olis vaan kannattanu kiristää se mutteri heti tiukalle, ettei olis jääny vaan välyksen pienennösharjoitukseksi... PRKL!

Siinä tumppiakselin päässä olemavassa mutterissa on muuten hieman erikoinen lukitus, mutterin reuna lyödään sisään akselissa olevaan hahloon, eli mutteri on melkein kertakäyttöinen, tai ainakaan ihan vähää ei voi kiristää kerrallaan, tarvii olla vähintään jotain 1/10 osa kierroksesta kerrallaan. Pitääpä kysellä vaikka Wetteriltä noita muttereita (osanro 1523031-1) varaosina.

-Paavo

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n räjäytyskuvat. Jukka Linkit 11 04.02.2007 21:48
Pajeron räjäytyskuvat Bruno Chit-Chat 5 16.01.2007 23:18
Pajeron räjäytyskuvat juza Tekniikka & Jutustelu 4 26.03.2006 12:56
2wd King-Cab lootan räjäytyskuvat Tekniikka & Jutustelu 6 17.10.2005 15:02
Patrollin etunapojen räjäytyskuvat? Razor Tekniikka & Jutustelu 1 13.08.2004 07:28


Sivu luotu: 19:40 (GMT +2).