![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Juu,tais olla maata ohjaava toi boxi, mutta kun sai pelaamaan toimi pirun hyvin ja ohjaa tarkasti flektejä ja pumpun jälki käynti on hyvä.
Oiskos ollut boxilta vihreä johto ,flektin releen Kelalle? Ja sitten tietty aseta boxi pakkopuhallukselle ,niin sitten pitäisi 12v tulla johdolle. Aussi sivuilta löytyy ohjekkin. http://www.daviescraig.com.au/Images...ION%208020.pdf tuossa ohje. kannattaa taistella kuntoon kun saat pelaamaan on pirun hyvä vempele. ei vaan meinaa uskoa että toimii, ja sulla tuo tulee olemaan niin tehokas ettei flektit kauhean usein tule edes käynnistymään. vesi liikkuun sen verta rivakasti että jos se pitää lämmöt kurissa.
__________________
www.facebook.com/TeamTostanoin Viimeksi muokannut HaKu : 20.03.2014 09:27 Perustelu: lisäyksia |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ylävesiletkussa on termostaattianturi erikseen flekteille kun kyllästyin pelleilemään tuon kanssa, pitänee perehtyä vielä kerran.
Jotta rahanmeno ei loppuisi niin taka ARB rupesi kiukuttelemaan ja jättää lukkoa päälle, ei löytynyt kuin yksi halkeama männästä. Reunat on kyllä tasan, mutta jos yhtään kampeaa niin todennäköisesti estää liukuholkkia palaamasta. Toisella puolen kaikki oli OK. Niin ja auton kompurakin otti ja hajosi tänään. ![]() Vinkkejä "hyvästä ja halvasta" kompurasta jossa olisi riittävästi tuottoa? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
mikä on riittävästi tuottoa? mulla on susukissa bex F1 viimeistelynaulainkäyttöön tarkoitettu kompura, tuotto 28l/6bar. lisäsäiliön jos virittelis niin olis helpompi rengasta nostaa vanteelle, mutta näinkin on pärjännyt.
aika monet autokäyttöön tarkoitetut kompurat lupaa valtavasti mutta käytäntö on vähän toinen. tuotto ilmaistaan usein imutuottona joka on aika rajusti pienempi kuin vastapainetuotto joka ilmoitetaan juurikin 6 bar:lla. ja tällaiset ns. työkäyttöön tarkoitetut jaksaa yleensä pyöriä tilttaamatta liki jatkuvasti. http://www.oivarauta.fi/cgi-bin/webi...itti=oivarauta |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Repro haluais 12V kompuraa, ei 230V?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo, se 230 v ois hyvä ja huokea, mutta avoautossa 230v invertterin sijoittelu on hankalaa, varsinkin kun työhanskatkaan eivät meinaa mahtua mihinkään.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei taida olla hyvää ja halapaa olemassakaan. Osta heti kunnon Viair. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
niin, lähdin siitä olettamuksesta että kaikissa maastoautoissa on jokinlainen invertteri!! viehän se lajinsa tilaa mutta on kohtuullisen toimintavarma paketti, ja vertterillä voi pyörittää pulttimopoa ja rälläkkää
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joskus itellä käyny ajatustasolla päässä idea, joskos tollaseen pikku valovirta kompuraan pulais vaikka pienestä hydekoneikosta sopivan tehosen moottorin. Ottaa moinen tietty virtaa, mutta meneehän sitä aina paineen tekoon.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |