![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() Klapikonekeskusteluun sen verran, että se on nähty täälläkin, ettei kaupunkilaiset tahdo rumannäköistä klapia. Mulle tuttu toi giljotiinikoneen lainaksi, kun valittelin, että käsivarrenvahvuista rankaa tekee sirkkeli/hydraulihalkaisusysteemillä ikuisuuden ja sellaista sattui olemaan iso pino. Kuivui todella nopeasti, kun se pää on vähän risaista. Ei haitannut mua yhtään kotikäytössä, mutta eipä se kuorma kelvannut takkapuunkyselijöille millään. Mutten mä sitäkään käsitä, kun ihmiset heittää sen silpun pois, mitä klapikoneesta tulee väkisinkin. Sehän on parasta mahdollista sytykettä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jotkut ei vaan halua tapella se silppumäärän kanssa vaikka sitä voi kuskata pannunpesään vakka rattorin etukauhalla. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Näin se vaan on. Ne ei ole perseellään olevia kriteerejä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Milläs sen silpun ootte mättäny sinne pesään?Lapio on vähän huono ja talikossa ei pysy.Luukusta mahtuu just 24 laatikon pahvi,pitäiskö alkaa keräilemään niitä että sais niihin mättää lisut? ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on klapintekovehkeenä tällainen: https://www.palax.fi/fi/klapikoneet/...ombi-m-ii.html.
Ei siitä silppua niin jumalattomasti tule, etteikö sille määrälle pärjäisi. Viimeksi muokannut Tirlittan : 18.03.2014 21:01 |
|
|||
|
|||
![]()
Itte tehen polttopuut tollasella kampeella.
Tosin kuljettimen alarungon olen tehny uudestaan vahvemmasta materiaaalista, ei hempu niin paljon ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbo topicci | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 165 | 26.09.2016 18:31 |
Mystinen vika samuraissa | JoniS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.09.2011 11:26 |
Rangen mystinen käyntihäiriö | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 24.09.2010 12:44 |
Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
Banaani - mystinen herkku | mikk0 | Cooking & Food | 0 | 16.05.2002 12:54 |