|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#426
|
|||
|
|||
Eteen ja taakse kaikissa asennoissatoimivat akut. Kaapeli kytkimen kanssa akkujen väliin.
Akut mahdollisimman lähelle vinnssiä. Ja ponteva laturi. 8. 7:n jälkeen! |
#427
|
|||
|
|||
Yks kuorkin akku takapaksiin ja syöttökaapeliks jotai 70 neliöistä. Etuvinssille voi rosvota virrat sitte startin päävirran pultin alta ja takavinssille sit suoraan akulta.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#428
|
||||
|
||||
kiitos tyhjentävistä vastauksista!
lähes yhtä tyhjentäviä ku illan vajaa polttosen pirkan nauttimisen jälkeisen aamun taistelut sulkia lihaksen auki - kiinni liikkeen kanssa.. tai jotai no siis accu hommelit selkis aika vahvasti tänää kerkesin jeesata aliventtiä vähä kilpuri pirkan kans. hitsailin vähä kaaria yms hommia ja pajotin välis isoo sinisee taka luukkua. hyi helvetti tota alumiinin määrää mikä on menny.. rupee land / range roveroitumaan ( yök ) .. noh.. maailman alumiinit ei kyl millää riitä et tästä nii p#%&an sais ku britti vehkeistä ja rangeissa alumiinikaan ei oo alumiinia vaa jotai mangnessium shaisse plootua ties kertoa Otto ruma? kyllä. kevyt? Da. leiriytymis valoja viel laittelen toho eli noit happy woodin 8 luikkusia ledejä varmaa sen 4 köppaletta. maalaan luukun kokonaa varmaa matta mustal samal ku koppa vaihtaa väriä. saranat on orkkis + 1 keskitys pultti tuli laitettua keskelle. tulee viel per sarana 4kpl M10 pulteil kiinni. ja noit taka helma kulma hommelie 42 putkia jatkan keskemmälle päi ja teen sinne jotai eroottista hierontaa. mutta eniveis nyt miu mielest toi rektaali on aika hyväl mallilla vinssille pääsee käsiks helposti. ei tartte saatana 3 tuntia purkaa rojua eestä pois jos tarvii rempata ja saati tänää super pirkkaan Kalle -Marialta (Calmari) lainaa 4kpl 33" :sia mutiaisia ... kauhee hassua ku snadisti hinkutettu 35" pokkeri on saman kokone ku toi maailman paras yleis rengas 33" kokosena
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#429
|
||||
|
||||
jenkki poikien (intercon) tuumat on aika pieniä. epäilyttää vähän se rroni jermun 9 ja puol?
|
#430
|
||||
|
||||
no epäilyttää joo... mut tänää tuli kutosel vastaa tuumakas laite! voortin F - 650 ! ... jos ei tuttu laite ni tumppaa guugleen vaik.. ja jos sen vastaa tulleen voortin omistajal ei oo 1cm lyhyt cicceli ni ei sit kellään voi ZeeZus et voi olla turha laite... mut joteki perverssillä tavalla jatketta antava?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#431
|
||||
|
||||
Paljonko noi on korkeita oikein mitattuna? Pöntössä olevat Insat on 83 cm korkeat, ei nekään kaukana ole noista?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#432
|
||||
|
||||
kulahtanu bokkeri 830 ja mutiainen 795 noi niiku suunnilleen + - 10 ..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#433
|
||||
|
||||
Mitkäs Insat siinä on?
|
#434
|
||||
|
||||
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#435
|
||||
|
||||
kilpuri pirkasta ois kohta pelti hommiin vahvasti liittyvät muutokset tehty taka sisä lokareita tarvii viel vähä mukiloida sisää päin... ja jotai iha pieniä juttuja.. mie nii kovasti oisin halunnu toho vaikka jakareilla taka akselin ni ois päässy tonkii lyhentämään.. ja samal lava autoks ja tuo musta möykky katol on syyläri. laitamme sen sinne. ei kyl välttämättä iha tuoho asentoon. isompaa pirkkaan sain taka vinssin laatikon valmiiks. lievää kierrätystä taas havaittavissa pelti meni loppuun ni löysin hallista palan etellisee caddyy kantattua lava pohja prohviilia ja palasen vanhaa palo oven pinta peltiä ja taka luukkuun synnytin taka vinssin narulle koukut joskus työmaalta sosialisoiduista elementin nosto korvakkeista ja rosteria tottakai
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#436
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#437
|
||||
|
||||
käytii töitte jälkee vähä offailemas calmarin kans Viipurissa. vähä oli meininki jos oltas samal lähetty krimille jeesaamaan tovereita mut kattellaa uuvestaa vaik ens vkl jossai välis käytii täydentämäs mineraali vesi varastoja ja pesastii lopuks rankan rypemise jälkee Jeeppi
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#438
|
||||
|
||||
olen saamaton laiska caCCa... hitto en mie jaksa konetta vaihtaa ... oikeesti.. en vaa haluu / jaksa / pysty just millään
eli hommasin harrastelia ystävällisee hintaan uuvet tiivarit + stehvat koneesee mitkä tuuppailen paikalleen eli. kone taka jarrut + käppäri leimalle... kuulostaa helpolle
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#439
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#440
|
||||
|
||||
sehä meniki taas värjäys hommiks kauhee omituista vaa selvipäi maalailla..? jälki on kyl iha yhtä priimaa siitäkin huolimatta..? edellisestä maalauksesta ei oo ku se vuos ni oli vähä ruisku jumittunu päivän sitä sai liotella ja putsailla eikä vielkä hyvä tullu. ei tollasta professional ruuttaa ilkee pois heittää. makso kumminki sen 19,90e raja marketissa
vara ovesta piti hävittää lankku jäljitelmä ja hitsuutella listan reiät umpeen. vähä koitin jopa jotai pohjatöitä tehä. eli samalla tutulla värillä mikä tuli vetästyä lättä lavaanki noi turkkilevy kohat sutasen viel mustaks. huomaa ERITTÄIN steriilit maalaus olosuhteet hitto ei millää jaksanu käyvä siivoilemaa ja imuroimaan.. ja tuliha se samal värjättyä globe arc maskikin ku jäi kannun pohjia ei raati hyvää takapenkkia enempää pilata ni löyty vahingos varastosta puol kuntone vinyyli sohva. aika railakkaasti oli ottanu hometta mut hyvi läks ku ruikki reilusti jtn Super bright ikkunanpesu ainetta. tuonne on hyvä kellahtaa ... vjenäjäksi - "trahodrom"
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#441
|
||||
|
||||
ovet lätkin jo paikallee ja ovi aukot on sudittu pensselillä. joteki vähä takaperosesti menee nyt loppu auton värjäys mut ei se mitään
tänää oli vuorossa 10 x 15 -44et Mangelssit. hiekka puhalsin noi ja vetäsin epoksit pohjalle. tonne keskiön nurkkaan pyöräytin pensselillä maalit ku ei ruiskulla tartu ja eipähä ale sieltä ruostumaan. ja valmiina. tuli vähintääki laatu kriteerit täyttävät. ei raaskis millää nyt paskasia renkaita noitte päälle väännellä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#442
|
||||
|
||||
Pese ne renkaat eka
|
#443
|
||||
|
||||
melkee pitäs. ja silikoonia 9 purkkia et sais kiiltoa
toki amörikassaha noi tais jossai vaihees lakata renkaita muta kisoihin?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#444
|
||||
|
||||
tulimieleen kun tuolla yhellä amöriikan foorumilla oli tollaset alumiiniset "takalasit" niin oli tehty luukku ja kotelo sinne taakke. sai ruokakamoja kätevästi sieltä.
|
#445
|
||||
|
||||
ylläältä saranoitu vois khyl toimii tossa? ruutu on nii pien ettei siihe oikee mitää luukkua enää kötöstele..
pitää tuumailla tuota motori sahalle tarvii tehä joku teline vas puol taka oveen et saa kätevästi otettua esille.. ulkopuolella sen muute säilyttäs vaik katolla mut paskaantuu. viime kesän oli ilkee ku tuule kaatoja sahas ja viskaa sit very hot saha vaa konttii ku meno jatkuu. jos vaikka kontti on täynnä kaljaa, telttaa yms leiri sälää + kaljaa ööhh...? perien huohotukset sain tänää naposteltua. tuulilasin alalaitaan on niitte puolesta upotus korko. jos tulee tarvetta ni nostetaan. ja jarrut ois kasassa.. noi niiku suunnilleen. jotai ihan pientä luovuutta vaatii noi johokki kantoon tarttuneet ja poikki menneet hätä pysäytin vaijeri hommelit... ja voiks sellai leima kelposesti tehä henkilö maasturiin et tuo 3" torvella oikeelta A pilaria hipoen snorkkelin ja vasemmalle puolelle pakarin? toki hormi ois vuorattu lasikuitu matolla ettei itteesä polta..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#446
|
||||
|
||||
Lukkokehät?
Kuis et sitten näihin hitsuutellut lukkokehiä?
t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#447
|
||||
|
||||
melkee vuoden ne lukko vanteet oli ja en sitä lukko ominaisuutta tarvinnu mihikkään.
teknisen näkösethän ne on mie nii hito huonosti jaksan noita paineita rumppailla ees taas.. sit mie voin käyä paineita laskee ku saan joskus nuo 39.5 kumit alle ja oon vaikka suursuolle menossa tai jtn nää kumit oli meininki liimata vanteelle mut sopivan paksu kerros nihkeetä maalia taiski tehä sen jo
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#448
|
||||
|
||||
jotain pientä korroosio hommaa xj:ssä ja vähä lokaria sisäänpäi ni ei raavi enää kiinni. pitäsköhä kuiteski viel muljauttaa 44set alle ja 35" > TR2 entisöityyn museo Jeeppiin tein Valmetin konee huohotin putkesta kuskille ja apparille tollaset kahvat ja varmasti ei tullu kahta samanlaista ois vissii pitäny jaksaa avata putsari enne snorkkelin tekoa. mutaa,vettä ja kaikelaista elotonta möhnää oli aika reippaasti ... ilmankos se vähä tuprutteliki mustaa ja tuntu et oli veto kadoksissa. oli jo viltteriä vetäny lommollee yhtää ei kyllä näytä siltä et ois 60mm kopan nosto ja 3" koro jouset..? noo olkoot. ja mikäs sekSi peto se tallin kulmalta löytykään? no Calmarin ja miun tuleva rojekti! täs tulee olemaa niin apsoluuttisen NOLLA pujetti et mie romahan. ekan piti saaha Belaruksen vanteet mihi voi porata volvon jaon et pääsee viel tekemää jeepin jaon...? eli noi maa taistelu laite kumit valjastetaa tähä rojektii
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#449
|
||||
|
||||
tänää aaumsta nostin kopan veks ja pesin huolella sen.
sit tein kuivattelu pukin kopalle. joitteki mielestä toi oli epäilyttävän näkönen mut miu mielestä just eikä melkee nii neuvosto henkinen ku näi likellä rajaa saa ollakkin eli kuivakoot tuossa yhen yön. sit vetelen dinitroolin kotelo suojaa nii perkeleesti joka reikään. rungolle sama juttu eli pesu ja kuivattelu. huomenna julkisivut rungosta maalaa hän ja uukkosten sisälle kotelosuojaa laitoin uuven kytkimen ja painelaakerin ja silmälaakeri. laiskotti ni pilkillä asensin pihalla laatikon ku oli nii nätti päivä ja kaikkee onse melkone kötkäle toi kärpäspyörä ja pesin viel kone/laatikko paketinki ku meinasin jos huomen vetäsis koko möhkälee iha ruiskun kanssa mustaks.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#450
|
||||
|
||||
tuli pieni onkelma koneen laiton kanssa. pois otetussa oli laatikko suoraan kytkin pökäleessä kiinni mut täs new mallissa oliki pökäleen ja laatikon välissä adapteri eli oliki laatikko pitkä häntästä mallia.. no otin sit orkkis kannakkeen pois ja tein GHETTO FAB 2000 mallin tilalle eli hitsasin vaa uutee kohtaan 6060 rhs putken ja laatikolle kannatin korvakkeen. pohjan rötväsin kotelo suojalla. Dinitrooli loppu kesken ni piti vaihtaa bilteman kotelo suojaan... Zeesus mitä paskaa.. oikeesti. mut näillä mennään mitä oli. ja koppa takas paikallaan. paitsi et unohin korin korotus kamat veljen auton takapaksiin ni ei pääse viel pulttaa kiinni. korotusta ei tuu ku toi mitä ottees eli 60mm. ja orkkis kumi lerpukka paskiaiset vaihan siis 60mm tuubiin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |